11-12-2007, 10:03 PM
marek Kirjutas:essu77 Kirjutas:Liikluses "tundub" olevat ülimalt särtsakas, muidugi kui eelnevalt käiku vahetada näiteks viienda pealt vähemalt kolmanda pealesõidad linnas 100ga et viies käik sees? või jälgid seda mootori surma reeglit: viies käik ja 50. tegelt sellel "starteril" on vist kolmanda käiguga tahokas põhjas 50 pealt...:lol:
Ei-ei, nüüd on küll väike valearusaamine olnud. Sundkorras ma selle kah-autoga sõidan.
Ning kõvasti üle poole päevasõidust sõidan ikka maantee peal, kus on igati näidustatud 5käiguga sõitmine. Kirjutasin, et masin "tundub" olevat särtsakas - selline tunne on tingitud viienda käigu pealt käigu vahetamisest kolmanda peale, kui arvan suutvat möödasõitu teha. Möödasõit saabki sellise ettevõtmise peal tehtud, kuid see möla, mis igaltpoolt sel puhul tuleb, on väljakannatamatu. Tundub, et põhja müraisolatsioon pole selle sõiduki puhul ei standard -ega lisavarustuses:lol:
Mis puutub tahhomeetri kohta, siis minu peaaegu 1,4 L-l sain täna huvi pärast kolmanda käiguga 6 tuhande pöörde peal ikka kiiruseks üle saja km/h. Ei söenda kõigile mõistetavatel põhjustel avalikult kirja panna, kui palju täpsemalt...
Ning mootori surma minu kasutuses olevatel masinatel küll ei näe. Kõik ämblikud on pidanud sumpsides välja kolima, kuna kiiruse valik on pea alati ikka valitud selline, mida liiklusmärgid maksimaalset lubavad
Nende lõvikutsikatel tundub olevat üks kindel "standardviga", mida olen täheldanud kõigil enda kasutustes olnud Peugeotidel - esituled ei taha kaua vastu pida, sellel aastal olen neid vahetanud neli kord - viimane oli täna õhtul:mad:Nüüd tuleb jälle oma pirnivarusid täiendada