03-12-2007, 04:34 PM
560 erinevused:
1) Esitiivad laiema koopaservaga, saab vahetada mõlemat pidi
2) Käigukast tugevdatud (+2 ketast iga käigu kohta) saab ka vahetada igat pidi
3) Tagadiffer kõige tugevam ja kestvam
4) Auto heliisolatsiooniga rohkem vaeva nähtud
Muud praegu väga ei koida, mis on kindlad erinevused.
Kui K-Jeti taga ajad, siis ju ainult kas 380 või 500, kui KE-Jet siis soovitaks ikka 560 ja kindlasti see 220KW variant ( ilma KAT-ideta, 2+2:2+2 väljalasekollektorid)
1) Esitiivad laiema koopaservaga, saab vahetada mõlemat pidi
2) Käigukast tugevdatud (+2 ketast iga käigu kohta) saab ka vahetada igat pidi
3) Tagadiffer kõige tugevam ja kestvam
4) Auto heliisolatsiooniga rohkem vaeva nähtud
Muud praegu väga ei koida, mis on kindlad erinevused.
Kui K-Jeti taga ajad, siis ju ainult kas 380 või 500, kui KE-Jet siis soovitaks ikka 560 ja kindlasti see 220KW variant ( ilma KAT-ideta, 2+2:2+2 väljalasekollektorid)
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”