26-11-2007, 01:55 PM
Mony Kirjutas:Üldiselt on kuued juba sellisesse ikka jõudmas, kus sara isendiga maksad end lolliks ja korraliku autoga ei RAATSI enam sõita igapäevaselt (mitte rahalises mõttes, vaid emotsionaalselt kahju lõhkuda sellist autot meie tingimustes)
Samuti on emotsionaalses mõttes kahju lasta masinal garaažis seista elu on liiga lühike selleks, et lihtsaid mõnusid endale keelata.
Loodan, et keegi mind nüüd kurja pilguga ei vaata, aga mina olen oma SECiga sõitnud viimased 10 kuud kogu aeg, iga ilmaga, enamasti Tallinnas...lühikesi otsi.
Kütusekulu talvel linnas, külma mootoriga (enne sõitma hakkamist ikka paar minutit soojenemiseks) kütusekulu 25 sajale (mul on riisikas, ehk 4,2). Kui sõidad ainult linnas, siis jõuad nii ehk naa enne mootori soojaks minemist sihtpunkti kohale.
Kulud:
Veermik + kõik rihmad/filtrid/mahlad: letihinnas jupid ca 35K + mehhaaniku töö (pakun nüüd kusagil 8K). Ainuüksi nivooamordid on poes vist mingi 7K jooks? Aga pärast saad ka sisuliselt uue auto vastu. Kõik kolinad on kadunud, puhas nauding on sõita rool on täpne nagu uuel autol.
Süüde: ~5K + töö. säästad natuke kütusekulus ja asi muutub äkilisemaks.
Tõsiselt kalliks lähevad asjad kõikvõimaliku välimuse detailide ja mugavusvarustusega (teised teavad paremini rääkida, endal pole väga probleeme olnud). Samas on need suhteliselt lihtsasti remonditavad ja teiste nõuandeid abiks võttes olen üritanud nendega ise hakkama saada.
Kui sool piisavalt tihti maha pesta ja enne talve korraliku vahaga masin üle käia, siis ei tohiks rooste ka väga sisse lüüa (endal pole peale ostes eksisteerinud kahe täpi midagi juurde tulnud).
Ehk siis kui aasta peale laiali jagada siis ilma kütuseta kusagil 4K kuus "investeeringuid". Minu jaoks investeeringud, sest sõidurõõm ja nauding ning keskmiselt kaks komplimenti nädalas, kaalub kulud üles :hump:
Jällegi, tänud kõigile (ennekõike Rolz'ile ja Marekile), kes on kotermannidega võitlemisel suureks abiks olnud.