23-11-2007, 11:36 PM
Tere mersumehed!
Natuke värvimisest!Oman w123 1984 aasta autot 240D .Väga ilus ja väga vastupidav auto.Sõitnud olen autoga ca200 000 km.Kevadel otsustasin teha korraliku restuareerimise.Auto kui selline on väga hästi säilinud ja ma hoidsin teda ka alati väga korras!Saksas oli värvitud ainult tagatiib ja kapott.Väheke keevitamist ,mootori keti vahetus ja värvimisse.Minu auto oli värvimises täpselt 5 kuud (viis).See töö küll paari nädalaga ning veelvähem paari päevaga ei käi. (See pole Niva värvimine) Iga pahtli ja kruntvärvi kiht peab kuivama oma ettenähtud aja.Siis ei tule pärast päikese käes nähtavale pahtli laike ja ei kuiva välja liivapaberi jälgi.Värvimisse läks paljas kere ,ainult armatuuri ja lae väljavõtmisel ma ei näinud mingit põhjust.Auto värviti nii palju kui võimalik iga detail eraldi.Pärast sobitas automaaler kõik ilusasti paika.See töö koos korraliku korrosioonitõrjega maksis täpselt 50 000 .- EEK i Ja tulemus on supper!Sellist autot ei ehita ja tee igapäevasõitudeks.Minu soovitus sulle kui Mersumehele -tee see auto korralikult ja originaalina ja tunne tast veel 20 aastat rõõmu!!Kunagi maksab see auto kõvat hinda, kui üldse täid müüa!
Loodan varsti ka oma autost pildid üles panna!
Seniks jõudu ja järjepidevust!
P.S.Mootori vahetuse kohta.Kui on tahtmine tõelist powerit kogeda,muretse endale SL 500. Usu, naeratus ei kao kuhugi su näolt!
Natuke värvimisest!Oman w123 1984 aasta autot 240D .Väga ilus ja väga vastupidav auto.Sõitnud olen autoga ca200 000 km.Kevadel otsustasin teha korraliku restuareerimise.Auto kui selline on väga hästi säilinud ja ma hoidsin teda ka alati väga korras!Saksas oli värvitud ainult tagatiib ja kapott.Väheke keevitamist ,mootori keti vahetus ja värvimisse.Minu auto oli värvimises täpselt 5 kuud (viis).See töö küll paari nädalaga ning veelvähem paari päevaga ei käi. (See pole Niva värvimine) Iga pahtli ja kruntvärvi kiht peab kuivama oma ettenähtud aja.Siis ei tule pärast päikese käes nähtavale pahtli laike ja ei kuiva välja liivapaberi jälgi.Värvimisse läks paljas kere ,ainult armatuuri ja lae väljavõtmisel ma ei näinud mingit põhjust.Auto värviti nii palju kui võimalik iga detail eraldi.Pärast sobitas automaaler kõik ilusasti paika.See töö koos korraliku korrosioonitõrjega maksis täpselt 50 000 .- EEK i Ja tulemus on supper!Sellist autot ei ehita ja tee igapäevasõitudeks.Minu soovitus sulle kui Mersumehele -tee see auto korralikult ja originaalina ja tunne tast veel 20 aastat rõõmu!!Kunagi maksab see auto kõvat hinda, kui üldse täid müüa!
Loodan varsti ka oma autost pildid üles panna!
Seniks jõudu ja järjepidevust!
P.S.Mootori vahetuse kohta.Kui on tahtmine tõelist powerit kogeda,muretse endale SL 500. Usu, naeratus ei kao kuhugi su näolt!