23-11-2007, 04:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-11-2007, 04:20 PM ja muutjaks oli R129.)
Mina juhindun oma jutus ainult Silberauto statistikale. Ja selle järgi on paraku 400 CDI mootorid ikka kõvasti rohkem remont vajav kui muud isendid.
Muidugi näiteks uued V6 ja V8 mootorid - varsti võite lugeda kuidas Mercedes-Benz neid arvatavasti KARJADE kaupa tagasi kutsub - nimelt tasakaalustusvõllide hammasratas lihtsalt kulub ära ja metallpuru kõik kohad täis. Näis mis tulevik toob
Edit: muidugi alati ei saa kullana kõike võtta. Silberis on vist 2-3 kompressorit ära vahetatud AMG 5,5L mootoritel - täiesti metallipuru ja tükid taga. Kui nüüd arvestada mitu fööniga pilli Eestis liigub siis ...... Olen vist loll, et sellist asja ise kasutama hakkan
Muidugi näiteks uued V6 ja V8 mootorid - varsti võite lugeda kuidas Mercedes-Benz neid arvatavasti KARJADE kaupa tagasi kutsub - nimelt tasakaalustusvõllide hammasratas lihtsalt kulub ära ja metallpuru kõik kohad täis. Näis mis tulevik toob
Edit: muidugi alati ei saa kullana kõike võtta. Silberis on vist 2-3 kompressorit ära vahetatud AMG 5,5L mootoritel - täiesti metallipuru ja tükid taga. Kui nüüd arvestada mitu fööniga pilli Eestis liigub siis ...... Olen vist loll, et sellist asja ise kasutama hakkan
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
www.hobenool.eu
5227858