18-11-2007, 08:46 PM
Iseenesest peaks se ikka origiaalis juba küljes olema. Selle pumba eesmärk on jahutusvedelikku auto mootoris ka siis ringi ajada, kui näiteks veepump ei tööta. Kõige lihtsam näide - sõidad kuskile selverisse ja lased naisel poodi minna, küll aga ise ei viici kaasas käia, kui naine igast kuki-muki asju ostab. Parema meelega oled autos, kuulad oma heast makist valjut muusikat - naist ju pole, kes kohe karjuma hakkaks.
Ok, aga külmaga hakkab autos jahe, õigemini siis, kui mootor seisab. Aga kütus kallis ja ei taha sellel lasta töötada - 1l tunnis ju siiski 15 krooni. OK, siis keerad võtme süüteasendisse ja sooja hakkab tulema- ja nii kaua, kui mootor soe on.
Teistel autodel ei tule, sest mootor küll soe, aga vesi ei käi läbi soojendusradika ja see maha jahtunud. Mersul aga käiatakse vett ka siis ringi, kui mootor ei tööta.
Uuematel on juba rest nupp olemas - lähed ise ka poodi ja lükkad nupu põhja ning kuitagasi tuled, on salong ikka soe.
Ok, aga külmaga hakkab autos jahe, õigemini siis, kui mootor seisab. Aga kütus kallis ja ei taha sellel lasta töötada - 1l tunnis ju siiski 15 krooni. OK, siis keerad võtme süüteasendisse ja sooja hakkab tulema- ja nii kaua, kui mootor soe on.
Teistel autodel ei tule, sest mootor küll soe, aga vesi ei käi läbi soojendusradika ja see maha jahtunud. Mersul aga käiatakse vett ka siis ringi, kui mootor ei tööta.
Uuematel on juba rest nupp olemas - lähed ise ka poodi ja lükkad nupu põhja ning kuitagasi tuled, on salong ikka soe.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868