02-02-2006, 03:39 AM
Marek kirjutab:
250k'ga ei saa veel jah, minu viga(uskumatult kaua siis hinda hoidnudEvil). kui saaks ma võtaks kohe kolm, mitte kaks nagu mõni oma fantaasias. E65 on võrreldav w221. BMW ruulib! Help A8 tegelt veel parem.Evil
aga need lisad millest räägid E38'l tulid ju peale feisslifti mis oli 98? mis oli w140 viimane tootmise aasta. seega kui bmw sai millegagi hakkama, siis Mercedes-Benz oli juba uut välja laskmas. w140's on igatahes rohkem autot kui E38's. ära unusta, et w140 tuli välja '91, mis oli siis pemmil? mitte sittagi. Evil
Vaata, kui ma ütlen , et võtan 2 sellise hinnaga , siis nii ka on. Siin on meie vahe - sellepärast sõidan mina ammu 220 ja paralleelselt viimase CL-ga, aga Sina fantaseerides 140-st sõidad - ausalt ma ei tea isegi millega. Ja ära hakka seletama, et võiksid vabalt kohe kui tahad uue MB ligi võtta, aga Sul on elus muud väärtushinnangud vms. Ka minu elu ei keerle üldsegi mitte ümber liikuva raua ja mul on sada muud tähtsamat asja, kui see millega sõidan! Ei tunne ega tea Sind ja Sinu võimalusi, ja ei taha solvata aga tundus lihtsalt, et solvad mind.
Need lisad tulid E38-le 1994. Sel ajal polnud 140-s mitte sittagi nagu Sina väljendad. Tegelikult jäin ise siin seda juttu lugedes mõttesse, et E65 on võrreldav 140-ga, aga enamus asju on võetud üle 126lt hoopiski - 4 ratast, rool, 4 ust jne. Ja muidugi jääb ta kuuele alla, sest ta on BMW: Jah MB-s on alati rohkem autot, pole oluline millist MB mudelit mõne teise margiga võrdled! Põhimõtteliselt otsin juba enda 220 ne asemele 140t, või eriti hea oleks kui saaks mingi a la valgete kellade ja kaltsuga, mis eriti oluline AMG monoblock koopiatega esimese kuue ja mingi sinine tuli võiks ka kusagil olla! Sõpradele kah soovitasin E65-d müüki lükata ja 140-d kohe otsida.
Foorum on küll uus aga sisu tundub endiselt peamiselt "6" ja "küüraka" idee keskne. Pange siis "oma isikliku klubi" ülempiiriks näiteks 140 ,või valige vastav nimi, siis muude MB-de omanikud ei tüüta siin Kõiketeadjaid oma lolli jutuga!
Muidugi on siin palju liikmeid/kasutajaid ,kes näevad maailma reaalselt üle oma hõbemärgist, ja julgevad seda ka öelda. Tänu sellistele kasutajatele saab võibolla millalgi sellest foorumist koht, kus ka näiteks uuemate ja võibolla ka kallite (CL,CLS,SL,221) MB mudelite omanikel oleks millestki kellegagi rääkida ja neil oleks huvi liituda, mitte peamiselt "omameeste" ringi lõputu "tarkapanemise" koht Eesti MB klubi nime all!!! Asutajad ja aktiivsed tegijad jäävad muidugi oluliseks, aga kui on valitud Eesti MB klubi nimetus, siis peab see olema nime vääriline ja esindatud kõigi huvid , natuke avatum suhtumine maailma väljaspool MB-d ning haldajate erapooletus.
Absoluutselt ei olnud eesmärk solvata kedagi, kui kellelegi meeldib näiteks 6 või 140 ja ta on auto tõsine fänn, ning ei sõida sellega ainult olude sunnil, siis siiras RESPECT. AGA MAAILMAS EI OLE NEED AINSAD ÕNNESTUNUD AUTOD - SEE ON MINU PIKA POSTITUSE MÕTE!
Kui MB klubis mingigi sõnavabadus on olemas, siis seda postitust ei kustutata.
250k'ga ei saa veel jah, minu viga(uskumatult kaua siis hinda hoidnudEvil). kui saaks ma võtaks kohe kolm, mitte kaks nagu mõni oma fantaasias. E65 on võrreldav w221. BMW ruulib! Help A8 tegelt veel parem.Evil
aga need lisad millest räägid E38'l tulid ju peale feisslifti mis oli 98? mis oli w140 viimane tootmise aasta. seega kui bmw sai millegagi hakkama, siis Mercedes-Benz oli juba uut välja laskmas. w140's on igatahes rohkem autot kui E38's. ära unusta, et w140 tuli välja '91, mis oli siis pemmil? mitte sittagi. Evil
Vaata, kui ma ütlen , et võtan 2 sellise hinnaga , siis nii ka on. Siin on meie vahe - sellepärast sõidan mina ammu 220 ja paralleelselt viimase CL-ga, aga Sina fantaseerides 140-st sõidad - ausalt ma ei tea isegi millega. Ja ära hakka seletama, et võiksid vabalt kohe kui tahad uue MB ligi võtta, aga Sul on elus muud väärtushinnangud vms. Ka minu elu ei keerle üldsegi mitte ümber liikuva raua ja mul on sada muud tähtsamat asja, kui see millega sõidan! Ei tunne ega tea Sind ja Sinu võimalusi, ja ei taha solvata aga tundus lihtsalt, et solvad mind.
Need lisad tulid E38-le 1994. Sel ajal polnud 140-s mitte sittagi nagu Sina väljendad. Tegelikult jäin ise siin seda juttu lugedes mõttesse, et E65 on võrreldav 140-ga, aga enamus asju on võetud üle 126lt hoopiski - 4 ratast, rool, 4 ust jne. Ja muidugi jääb ta kuuele alla, sest ta on BMW: Jah MB-s on alati rohkem autot, pole oluline millist MB mudelit mõne teise margiga võrdled! Põhimõtteliselt otsin juba enda 220 ne asemele 140t, või eriti hea oleks kui saaks mingi a la valgete kellade ja kaltsuga, mis eriti oluline AMG monoblock koopiatega esimese kuue ja mingi sinine tuli võiks ka kusagil olla! Sõpradele kah soovitasin E65-d müüki lükata ja 140-d kohe otsida.
Foorum on küll uus aga sisu tundub endiselt peamiselt "6" ja "küüraka" idee keskne. Pange siis "oma isikliku klubi" ülempiiriks näiteks 140 ,või valige vastav nimi, siis muude MB-de omanikud ei tüüta siin Kõiketeadjaid oma lolli jutuga!
Muidugi on siin palju liikmeid/kasutajaid ,kes näevad maailma reaalselt üle oma hõbemärgist, ja julgevad seda ka öelda. Tänu sellistele kasutajatele saab võibolla millalgi sellest foorumist koht, kus ka näiteks uuemate ja võibolla ka kallite (CL,CLS,SL,221) MB mudelite omanikel oleks millestki kellegagi rääkida ja neil oleks huvi liituda, mitte peamiselt "omameeste" ringi lõputu "tarkapanemise" koht Eesti MB klubi nime all!!! Asutajad ja aktiivsed tegijad jäävad muidugi oluliseks, aga kui on valitud Eesti MB klubi nimetus, siis peab see olema nime vääriline ja esindatud kõigi huvid , natuke avatum suhtumine maailma väljaspool MB-d ning haldajate erapooletus.
Absoluutselt ei olnud eesmärk solvata kedagi, kui kellelegi meeldib näiteks 6 või 140 ja ta on auto tõsine fänn, ning ei sõida sellega ainult olude sunnil, siis siiras RESPECT. AGA MAAILMAS EI OLE NEED AINSAD ÕNNESTUNUD AUTOD - SEE ON MINU PIKA POSTITUSE MÕTE!
Kui MB klubis mingigi sõnavabadus on olemas, siis seda postitust ei kustutata.