08-11-2007, 01:17 AM
Hetkel firmas Sprinter aastast 2001 ja läbisõit ca 135000km.
Pole midagi lagunenud, mingi turbo elektrooniline klapp vahetati garantiikorras ära kunagi ( letihind oli 1800.-). Pidurikettad vahetatud, pidi olema iseloomulik bussidele mis 99,99% sõitudest linnas teevad.
Soojaks läheb külma ilmaga kehvalt, CDI mootorite viga, kui nii võib öelda (samas sõidukate peal nagu pole seda murest, saa siis aru.....). Standardvarustuses lisasoojendus peal, ilma selleta pidi täitsa hullumaja olema. Ainuke viga on 6 aastaga väljailmunud rooste, valge bussi pealt kargab silma eriti (Laur rääkis muide samast bussist, töötas sama peal).
Eelmine Sprinter (esimese põlvkonna oma) sõitis meie firmas sama palju kui pragusel kilomeetreid, ei lagunenud samuti. Sidurikorv vahetati korra, see oli ka rohkem meie süü ( siis ei olnud firmas veel suurt autot ja sai tihtipeale liiga raskeid koormaid veetud). Roostetas vähem ja soojaks läks ülihästi, CDI mootoritest ei teatud siis veel midagi. Seest oli ikka paras veoauto, jurakas käigukang turritas keset põrandat nagu suur fallos, irw. Eriti hea oli käivitada esimene käik sees ja sidur all, käivitumise hetkel andis käigukang vastu põlve närvikohta sellise litaka, et tükiks ajaks oli sedasi käivitamise isu läinud.
Küsi kui on miskit küsida, vastan kui oskan.
P.S. Laur, ära sa siin foorumis küll oma konnasööjate koormavedajat kiitma hakka.:evil:
Pole midagi lagunenud, mingi turbo elektrooniline klapp vahetati garantiikorras ära kunagi ( letihind oli 1800.-). Pidurikettad vahetatud, pidi olema iseloomulik bussidele mis 99,99% sõitudest linnas teevad.
Soojaks läheb külma ilmaga kehvalt, CDI mootorite viga, kui nii võib öelda (samas sõidukate peal nagu pole seda murest, saa siis aru.....). Standardvarustuses lisasoojendus peal, ilma selleta pidi täitsa hullumaja olema. Ainuke viga on 6 aastaga väljailmunud rooste, valge bussi pealt kargab silma eriti (Laur rääkis muide samast bussist, töötas sama peal).
Eelmine Sprinter (esimese põlvkonna oma) sõitis meie firmas sama palju kui pragusel kilomeetreid, ei lagunenud samuti. Sidurikorv vahetati korra, see oli ka rohkem meie süü ( siis ei olnud firmas veel suurt autot ja sai tihtipeale liiga raskeid koormaid veetud). Roostetas vähem ja soojaks läks ülihästi, CDI mootoritest ei teatud siis veel midagi. Seest oli ikka paras veoauto, jurakas käigukang turritas keset põrandat nagu suur fallos, irw. Eriti hea oli käivitada esimene käik sees ja sidur all, käivitumise hetkel andis käigukang vastu põlve närvikohta sellise litaka, et tükiks ajaks oli sedasi käivitamise isu läinud.
Küsi kui on miskit küsida, vastan kui oskan.
P.S. Laur, ära sa siin foorumis küll oma konnasööjate koormavedajat kiitma hakka.:evil:
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...