07-11-2007, 11:48 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-11-2007, 11:49 AM ja muutjaks oli rauntz.)
Turbo vile on igati normaalne nähtus, teeb see vaene turbiin ju kordades rohkem pöördeid kui mootor, ime kui ta seda päris hääletult teeks, eriti külmalt.
Rooste kohta väga infot ei ole, eks teda ikka tekkib, liiatigi kui on tegu mingi kõksu läbi elanud masinaga.
Kuna enda autol on 3,2 kompressoriga varustatud mootor, võin üht-teist kulu kohta öelda (küll c klass kuid väga vahet pole, kaalub ta mul 1,6.. t).
Linnakulu - alates 13-st. Alla selle pole mõtet väga loota, eriti kui päevakavasse kuuluvad ka ummikud. Kui enamus sõite mööduvad ilma oluliste peatusteta, võib ka 12-ga hakkama saada. Ülemist piiri on raske määratleda, kuid normaalse sõidu puhul ei tohiks üle 15-e kuluda.
Bensukatest vast see kolmekomakahene olekski siuke optimaalne valik, saad hea mineku ning mitte ülemäära suure küttekulu. Maanteel võid keskeltläbi 9-ga arvestada.
Rooste kohta väga infot ei ole, eks teda ikka tekkib, liiatigi kui on tegu mingi kõksu läbi elanud masinaga.
Kuna enda autol on 3,2 kompressoriga varustatud mootor, võin üht-teist kulu kohta öelda (küll c klass kuid väga vahet pole, kaalub ta mul 1,6.. t).
Linnakulu - alates 13-st. Alla selle pole mõtet väga loota, eriti kui päevakavasse kuuluvad ka ummikud. Kui enamus sõite mööduvad ilma oluliste peatusteta, võib ka 12-ga hakkama saada. Ülemist piiri on raske määratleda, kuid normaalse sõidu puhul ei tohiks üle 15-e kuluda.
Bensukatest vast see kolmekomakahene olekski siuke optimaalne valik, saad hea mineku ning mitte ülemäära suure küttekulu. Maanteel võid keskeltläbi 9-ga arvestada.
perpetum mobile