01-02-2006, 12:59 AM
heerold Kirjutas:Olen kursis selle kallima autoga suhteliselt ja põhjus on selles et sellel masinal veermik täielikult ülekäidud uued puksid ja vedrud jms...siis mootori juhtmestik (12k) , jagajad, rootorid , kõik sisselaske tihendid jms vahetatud, automaat kastile tehtud täielik kap-rem (igast tihendid kettad jms) tutikas tagaklaas (13k) jne jne...auto vist see talv esimest korda sõidab.Ennem oli ainult suve auto vist.
Ehk sealt tuleb ka suur hind samas aasta arv pole kõige uuem tõesti.
Absoluutselt ei kahtle su jutus,tundub ka piltidel ok masin olevat.Kuid kahjuks jahh (ka varem sellest räägitud) enamus ostjaid ei usu seda juttu või lihtsalt jätab külmaks,nemad vaatavad ikka aastarvu ja hinna suhet.Seda enam,et 5 liitrise mootoriga,see ju eestlase jaoks (enamuste) liig mis liig kütusehindade juures.Puhas fännirida see auto ja paraku ka tulihingelise jaoks tiba krõbeda hinnaga...minu arvamus.
Väike näide: ca kuu tagasi müüdi maha 96 aasta 420 SEL,musta värvi,korralik ja heade lisadega.Kuna omanikul oli uus ja uhkem auto juba olemas ning kiirelt vaja lahti saad läks auto müüki 80 kiloga.Ja isegi sellise hinnaga ei läinud hoobilt,2 päeva pärast keegi tuttav ostis ära (õnnelik mees).mile:
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...