06-11-2007, 08:56 PM
peetud e mersut 5 aastat. E 230. ostes ei olnud vaja midagi teha (tervitan siinkohal silberauto töökat kollektiivi).
ajapikku hakkasid õlid ja sillad käsikäes igal vahetusekorral koos uuendamist tahtma. ma olen ka närvihaige ja ei kannata sugugi kolinaid.
silla vidinad ei olnud küll kallid, aga neid läks palju. ära tossas ka kliima (täpne leke leidmata, seega vahetati kogu kama -25000). ära lõhkusin ka kliima ploki salongist, selle sain kusagilt lammarist 5000. letikaks pakuti 35. klotsid koos vahetusega ca 2000. pidurikettad olid vist 1000 ringi tükk... neid sai ka selle aja jooksul kord vahetatud. tagasilla differ - 45000. aku plussklemm oskas põhja alla ära ussitada, siis ei läinud ta enam käima. neste kvaliteetbensiin sai katalüsaatorist ka jagu, selle hinda ei mäleta. 25 vist... või oli odavam. aga muidu oli iga hooldus ca 10000. sõitsin stabiilselt ca 50000 aastas. regulaarselt põlesid läbi esimeste tulede pirnid, nii gabariidi kui sõidutuled. vahel viis varga näpp peeglid ka jalutama. muu nagu ei meenu...
edasi. 7mene bemm - 750 il. 5,4 liitrine, v12. sõita mõnus. auto ise imeb lurinal. elektroonika lõpetab igasuguse koostöö, see sahk seisab keset ülemiste ristmikku ja kirjutab malbelt ekraanile mingi teate, mille sisu lühidalt selline, et praegu pole siiski mõistlik üritada teda uuesti käivitada...
kõik andurid, mis rataste küljes, vahetati ära kaks ringi, veel hulk pudinaid padinaid - tulemuseks see, et UM-ist ära sõites kuni haabersti ringini tuled ei vilkunud. seal hakkas kõik jälle samamoodi peale. UM-is ei ole kiirteeninduse osa üldse. teenindajad on ebaviisakad ja järjekorrad pikad. töö kvaliteet kehv ja suhtumine vastik.
bemmiga lõppes see elektroonika saaga siiski mingi saksast kohale lennanud tehaseonuga ja garantiiremondi nimeliselt siis.
sillavidinad olid sellele veel odavamad, aga detaile ei mäleta. esiamort vist oli suurusjärgus 35...
edasi. audi A8 q. 4,2 v8.
klotsid/kettad 15000. klotse läheb komplekt aastas. sillas kipub kolisema ka kiiresti hakkama miski. kuivõrd sõiduk ei ole uuena ostetud, siis pole ime, et konditsioneeri pump pekkis - 12000. esisilla kõik puksid ja pudinad koos tööga ka 15000. aknapesu vedeliku pump 9000. no neid ei pea vast rohkem ostma ka...
ksenooni plokk 7800. käigukasti ja mootori vahelt libistas õli ka välja, kogu see töö oli terve päeva ettevõtmine revalis. vist 3-4000. märkimist väärib veel, et 30 kroonine kliima juhtploki valgusti vahetatakse ära 1200 krooniga. suure mootori sisse läheb õli ka palju.
audi igakordne hooldus umbes 15000. kuivõrd e Mercedes-Benz ja a8 omavahel päris võrdsed ei ole, siis minule tundub pidamine enamvähem samas suurusjärgus. ma ei usu, et s Mercedes-Benz hooldamine odavam oleks...
ajapikku hakkasid õlid ja sillad käsikäes igal vahetusekorral koos uuendamist tahtma. ma olen ka närvihaige ja ei kannata sugugi kolinaid.
silla vidinad ei olnud küll kallid, aga neid läks palju. ära tossas ka kliima (täpne leke leidmata, seega vahetati kogu kama -25000). ära lõhkusin ka kliima ploki salongist, selle sain kusagilt lammarist 5000. letikaks pakuti 35. klotsid koos vahetusega ca 2000. pidurikettad olid vist 1000 ringi tükk... neid sai ka selle aja jooksul kord vahetatud. tagasilla differ - 45000. aku plussklemm oskas põhja alla ära ussitada, siis ei läinud ta enam käima. neste kvaliteetbensiin sai katalüsaatorist ka jagu, selle hinda ei mäleta. 25 vist... või oli odavam. aga muidu oli iga hooldus ca 10000. sõitsin stabiilselt ca 50000 aastas. regulaarselt põlesid läbi esimeste tulede pirnid, nii gabariidi kui sõidutuled. vahel viis varga näpp peeglid ka jalutama. muu nagu ei meenu...
edasi. 7mene bemm - 750 il. 5,4 liitrine, v12. sõita mõnus. auto ise imeb lurinal. elektroonika lõpetab igasuguse koostöö, see sahk seisab keset ülemiste ristmikku ja kirjutab malbelt ekraanile mingi teate, mille sisu lühidalt selline, et praegu pole siiski mõistlik üritada teda uuesti käivitada...
kõik andurid, mis rataste küljes, vahetati ära kaks ringi, veel hulk pudinaid padinaid - tulemuseks see, et UM-ist ära sõites kuni haabersti ringini tuled ei vilkunud. seal hakkas kõik jälle samamoodi peale. UM-is ei ole kiirteeninduse osa üldse. teenindajad on ebaviisakad ja järjekorrad pikad. töö kvaliteet kehv ja suhtumine vastik.
bemmiga lõppes see elektroonika saaga siiski mingi saksast kohale lennanud tehaseonuga ja garantiiremondi nimeliselt siis.
sillavidinad olid sellele veel odavamad, aga detaile ei mäleta. esiamort vist oli suurusjärgus 35...
edasi. audi A8 q. 4,2 v8.
klotsid/kettad 15000. klotse läheb komplekt aastas. sillas kipub kolisema ka kiiresti hakkama miski. kuivõrd sõiduk ei ole uuena ostetud, siis pole ime, et konditsioneeri pump pekkis - 12000. esisilla kõik puksid ja pudinad koos tööga ka 15000. aknapesu vedeliku pump 9000. no neid ei pea vast rohkem ostma ka...
ksenooni plokk 7800. käigukasti ja mootori vahelt libistas õli ka välja, kogu see töö oli terve päeva ettevõtmine revalis. vist 3-4000. märkimist väärib veel, et 30 kroonine kliima juhtploki valgusti vahetatakse ära 1200 krooniga. suure mootori sisse läheb õli ka palju.
audi igakordne hooldus umbes 15000. kuivõrd e Mercedes-Benz ja a8 omavahel päris võrdsed ei ole, siis minule tundub pidamine enamvähem samas suurusjärgus. ma ei usu, et s Mercedes-Benz hooldamine odavam oleks...