Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
K: Käivituserinevused eritemperatuuridel
#8
Tühikäigu põõrete regulaator (millele Karl viitas), see olla ei saa, seal sees on vedru, mis ajapeale ära väsib, selle tulemusel on klapp just rohkem lahti, ehk saab tsipa rohkem õhku peale, tühikäik max poole võrra suurem, see küll käivitamist ei takista, pigem soodustab, ja see ei saa Indreku autol kohe mitte katki olla, kuna tal tühikäik ideaalne ja langeb vastavalt temp nagu vaja. Vqlur vihjas vist ikka juhtrõhuregulaatorile, see võib küll segast panna ja see peaks kütusekulu ka taevasse ajama....
Seda lahti ei kanna võta, mähist oled testriga kontrollinud?

PS. See tühikäiguklapp on tõesti "üsna kallis, et tellida ei jaksa" , ehk siis 12 000 kr, aga kui kellelgi tahtmist siis mul vedeleb üks vana, millel vedru välja veninud...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta


Sõnumeid selles teemas
K: Käivituserinevused eritemperatuuridel - Autor: indrek - 20-11-2005, 05:10 PM
RE: K: Käivituserinevused eritemperatuuridel - Autor: Karl - 25-11-2005, 10:07 AM
RE: K: Käivituserinevused eritemperatuuridel - Autor: Rolz - 25-11-2005, 10:15 AM
RE: K: Käivituserinevused eritemperatuuridel - Autor: Mony - 25-11-2005, 03:17 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne