02-11-2007, 04:18 PM
Praegu jah huvitab see, kas ma saan panna oma 1.8(tühi differ) difri asemel 2.6 ASD difri, ilma, et peaks vahetama pooltelgi.
Enam pole mõttes panna w126 differ alla, sain juba teise lahenduse oma probleemile.
Python, huvitaks ka see, et kas suure ja väikse difri tigu ja taldrikut annab omavahel vahetada?
Mul hetkel valida, kas 3.04 või 3.92 - hetkel autol olevas väikses difris peaks olema 3.46, mis sobiks kõige paremini. Kuid samas ei tahaks enne difrit alt kakkuda, kui pole uut asemele panna. Hetkel olen otsustanud 3.92 kasuks.
Mu nö w126 difri sees oli taldriku peal kood, mis algas numbritega 115....
All oli ta I gen`il.
Aga see jutt, et käigukangi asendit muutes SECil difri lukku paneb? On sel mingi tõepõhi all. Viimati kui helistasin ühele tüübile tallinnast, kes müüs 560 SEC`i difrit, rääkis, et pole mingit LSD`d ja lukku käib nagu käigukangi kõrvale lükates vms.
Enam pole mõttes panna w126 differ alla, sain juba teise lahenduse oma probleemile.
Python, huvitaks ka see, et kas suure ja väikse difri tigu ja taldrikut annab omavahel vahetada?
Mul hetkel valida, kas 3.04 või 3.92 - hetkel autol olevas väikses difris peaks olema 3.46, mis sobiks kõige paremini. Kuid samas ei tahaks enne difrit alt kakkuda, kui pole uut asemele panna. Hetkel olen otsustanud 3.92 kasuks.
Mu nö w126 difri sees oli taldriku peal kood, mis algas numbritega 115....
All oli ta I gen`il.
Aga see jutt, et käigukangi asendit muutes SECil difri lukku paneb? On sel mingi tõepõhi all. Viimati kui helistasin ühele tüübile tallinnast, kes müüs 560 SEC`i difrit, rääkis, et pole mingit LSD`d ja lukku käib nagu käigukangi kõrvale lükates vms.