01-11-2007, 11:52 PM
W126 diffritest:
On erinevad nii R kui V mootori diffrid ja samuti on erinevad (kinnitused) I (79-85/06) ja II (85/07-92) generatsiooni diffrite kinnitused.
Ülekanded - 5,0 I gen 3,27, al Sept. 1981 2,47 II gen 2,24
4,2 2,47
5,6 2,65
Blank vs ABS vs ASR vs ASD vs LSD:
Blank - ühtegi andurit ei ole
ABS - üks andur, mis loeb kardaani pöördeid
ASR - on KAKS andurit diffril, loeb mõlemat veosõlme. ABS info saadakse nende liitmisel.
ASD - sama teema. ASD muideks ainult R mootoritega, V mootor ainult ASR
LSD - väidetavalt 5,6 SEC (ainult SEC) standardis. Mina ei ole oma silmaga näinud, 5,6 diffreid olen lahti katkunud, kuid need olnud ASR-ga ehk 2 anduriga. Ehk terve loogika ütleks, ASR välistab LSD ja vastupidi. Ehk peaks olema siis 5,6 ja ilma ASR-ta differ.
Mul mõni on vedelemas laili, kui keegi migeid mõõte või kinnituste vahesid tahab, siis küsigu.
On erinevad nii R kui V mootori diffrid ja samuti on erinevad (kinnitused) I (79-85/06) ja II (85/07-92) generatsiooni diffrite kinnitused.
Ülekanded - 5,0 I gen 3,27, al Sept. 1981 2,47 II gen 2,24
4,2 2,47
5,6 2,65
Blank vs ABS vs ASR vs ASD vs LSD:
Blank - ühtegi andurit ei ole
ABS - üks andur, mis loeb kardaani pöördeid
ASR - on KAKS andurit diffril, loeb mõlemat veosõlme. ABS info saadakse nende liitmisel.
ASD - sama teema. ASD muideks ainult R mootoritega, V mootor ainult ASR
LSD - väidetavalt 5,6 SEC (ainult SEC) standardis. Mina ei ole oma silmaga näinud, 5,6 diffreid olen lahti katkunud, kuid need olnud ASR-ga ehk 2 anduriga. Ehk terve loogika ütleks, ASR välistab LSD ja vastupidi. Ehk peaks olema siis 5,6 ja ilma ASR-ta differ.
Mul mõni on vedelemas laili, kui keegi migeid mõõte või kinnituste vahesid tahab, siis küsigu.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”