01-11-2007, 07:36 PM
Vaatasin eile oma auto alla, kui sai stabikavarda kinnitus sai ära keevitatud (Lõoke, tänud sulle), et minu 1.8 differ tundub suhtkoht sama suur. No silmaga eriti täpselt ei vaata, aga erinevus oli selles, et difri korpuse külgedel, kus jooksevad välja poolteljed, olid need pooltelgede ja difri vahelised tükid veidi laiemad kui 2.6 difril küljes. Poolteljed peaks siis samad olema. Kui vahetada nüüd ära need vahetükid (nuut läheb difrisse ja teisele poole kinnitub pooltelg) siis ei tohiks enam vahet olla, kas on suur või väike reduktor.
Igal juhul, hetkel on mul lahti võetud 2.6 w201 reduktor, kõik osad puhastatud.
Ainuke asi, millega praegu pead murran, on see, et vaja oleks lahti saada korpuse küljest tigu, ehk siis seepoolne ots, kuhu kinnitub kardaan.
See differ, mis mul oli 126 all, seal on mingi mutter 4 auguga, võrdsete vahedega ja ma ei saa seda lahti. 201 on see mutter normaalne, 12kant padruni jaoks.
Lahti on vaja mul saada see selleks, et vahetada ülekannet. 2.6 ülekanne on 3.04 aga ma tahan panna 3.92.
Igal juhul, hetkel on mul lahti võetud 2.6 w201 reduktor, kõik osad puhastatud.
Ainuke asi, millega praegu pead murran, on see, et vaja oleks lahti saada korpuse küljest tigu, ehk siis seepoolne ots, kuhu kinnitub kardaan.
See differ, mis mul oli 126 all, seal on mingi mutter 4 auguga, võrdsete vahedega ja ma ei saa seda lahti. 201 on see mutter normaalne, 12kant padruni jaoks.
Lahti on vaja mul saada see selleks, et vahetada ülekannet. 2.6 ülekanne on 3.04 aga ma tahan panna 3.92.