30-01-2006, 02:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-01-2006, 02:39 PM ja muutjaks oli Mony.)
noh, kuna MB vs BMW tippmudelid tulevad alati kordamööda, siis on ju siililegi selge et UUS on alati parem kui konkurendi eelmine.
Ja üsna loogiline, et võetakse shnitti turul olevatest konkurentidest, seda nii BMW kui Mercedes-Benz poolt!
Kui BMW on teinud mingi vinge uuenduse, miks siis Mercedes-Benz ei või seda oma järgmisesse mudelisse "kopeerida" ja vastupidi?
Oluline on ju see, et lisaks "kopeerimisele" ka tervikuna konkurendist asi parem tuleks, mis on ka autode evolutsiooni alus
Kui keegi teiste ideid ei kopeeriks, oleksid uued lipulaevad ikka täiesti masendava varustusega (meenutagem mingit vana citroeni autot kus oli stta kanti elektrit sees, oli varustuse poolest n.ö. konkurentidest 20 aastat ees).
Vihkan prantsuse autosid, aga ei häiri kui Mercedes-Benz vaatab ahah n2ed kui vinge riist panen enda mudelisse kah. so what?
Milleks leiutada jalgratast?
Ja üsna loogiline, et võetakse shnitti turul olevatest konkurentidest, seda nii BMW kui Mercedes-Benz poolt!
Kui BMW on teinud mingi vinge uuenduse, miks siis Mercedes-Benz ei või seda oma järgmisesse mudelisse "kopeerida" ja vastupidi?
Oluline on ju see, et lisaks "kopeerimisele" ka tervikuna konkurendist asi parem tuleks, mis on ka autode evolutsiooni alus
Kui keegi teiste ideid ei kopeeriks, oleksid uued lipulaevad ikka täiesti masendava varustusega (meenutagem mingit vana citroeni autot kus oli stta kanti elektrit sees, oli varustuse poolest n.ö. konkurentidest 20 aastat ees).
Vihkan prantsuse autosid, aga ei häiri kui Mercedes-Benz vaatab ahah n2ed kui vinge riist panen enda mudelisse kah. so what?
Milleks leiutada jalgratast?