29-01-2006, 03:25 AM
Marek kirjutab
[/quote]
w116 - ca (10-100k) ('72-79) / E23 ei ole enam liikvel vist ('77- '86)
w126 - ca 30-40k ('79-'91) / E32 ca 20-40k ('86-'94)
w140 - ca 100k ('91-'98) / E38 ca 100k ('94-'01)
w220 - ca 250k ('99-'05) / E65 ca 250k ('02-...)
w221 - ca 1,5milli('05-...)
kas ma olen ainuke kes niii arvab? :demond:
[/quote]
Ilmselt küll! Need hinnad ikka väga imelikud Sul, ERITI, KUI NÄITAKSID KUST KOHAST SAAB E65 250 K-ga ,no siis võtaks ise küll kohe kaks ja viskaks Sulle selle imelise infi eest veel paar kümppi peale!!! Jah, MB on alati hoidnud hinda, seda arvamust jagan. MB teistele eeskujuks??? E38 tuli välja - TV+Navi, MF rool, normaalne kompuuter, turvakardinad, telefon normaalselt käetoes,puldist avatav pagasiluuk, Xenon, steptronic jne. Mis oli SAMAL AJAL 140-s? Jagan täielikult Andrese arvamust, et E38 on võrreldav 220ga! Ja kui E65 tuli välja,siis S-i müük kukkus paugult! Huvitav miks? 2001 oli ilmselt veel tore tunne 220 ne rooli keerata, aga BMW pakkus juba piletit tulevikku, seninägematut disaini ja tehnilisi lahendusi, mis põhiline - tõelist revolutsiooni, MB aga peagi uusi lüliteid ja tulesid)) Ise tunnistad, et paljud vigurid on seitsmese pealt maha tehtud, mis tuli juba välja 2001 lõpp! Terve automaailm peab 221-te vastuseks E65-le koos liiga paljude ülevõetud lahendustega! Kes on kellest ees?
[/quote]
w116 - ca (10-100k) ('72-79) / E23 ei ole enam liikvel vist ('77- '86)
w126 - ca 30-40k ('79-'91) / E32 ca 20-40k ('86-'94)
w140 - ca 100k ('91-'98) / E38 ca 100k ('94-'01)
w220 - ca 250k ('99-'05) / E65 ca 250k ('02-...)
w221 - ca 1,5milli('05-...)
kas ma olen ainuke kes niii arvab? :demond:
[/quote]
Ilmselt küll! Need hinnad ikka väga imelikud Sul, ERITI, KUI NÄITAKSID KUST KOHAST SAAB E65 250 K-ga ,no siis võtaks ise küll kohe kaks ja viskaks Sulle selle imelise infi eest veel paar kümppi peale!!! Jah, MB on alati hoidnud hinda, seda arvamust jagan. MB teistele eeskujuks??? E38 tuli välja - TV+Navi, MF rool, normaalne kompuuter, turvakardinad, telefon normaalselt käetoes,puldist avatav pagasiluuk, Xenon, steptronic jne. Mis oli SAMAL AJAL 140-s? Jagan täielikult Andrese arvamust, et E38 on võrreldav 220ga! Ja kui E65 tuli välja,siis S-i müük kukkus paugult! Huvitav miks? 2001 oli ilmselt veel tore tunne 220 ne rooli keerata, aga BMW pakkus juba piletit tulevikku, seninägematut disaini ja tehnilisi lahendusi, mis põhiline - tõelist revolutsiooni, MB aga peagi uusi lüliteid ja tulesid)) Ise tunnistad, et paljud vigurid on seitsmese pealt maha tehtud, mis tuli juba välja 2001 lõpp! Terve automaailm peab 221-te vastuseks E65-le koos liiga paljude ülevõetud lahendustega! Kes on kellest ees?