08-10-2007, 02:58 PM
Mõõda rõhku nii sisselaskekollektorist kui ka turbo väljuvast otsast, ehk saab selgust. Tegemist võib olla katkises intercooleris. Samuti võiks kontrollida wastegate`, kas üldse töötab.
Kahtlane, et turbo ise katki võiks olla. Parandamisega on nii häid, kui ka halbu tulemusi, suht riskante ses mõttes, et odavalt võid saada turbo korda aga vahetevahel ei jää nad kauaks kestma. Uue eest on 33k palju maksta. Selle eest saaks juba nö performance turbo + pool raha jääks ülegi.
Ma ei kujuta ette, kas stock turbo on üldse kuullaager või mitte.
Igal juhul, enne tuleks kindlalt viga leida, katsu kasvõi turbo võlli, kas on lõtkud sees või mitte. Tavaliselt on kas lekkiv torustik või nö lekkiv(vaakum) turbo juhtimine, mersul peaks ta küll elektrooniliselt juhitav olema.
Kahtlane, et turbo ise katki võiks olla. Parandamisega on nii häid, kui ka halbu tulemusi, suht riskante ses mõttes, et odavalt võid saada turbo korda aga vahetevahel ei jää nad kauaks kestma. Uue eest on 33k palju maksta. Selle eest saaks juba nö performance turbo + pool raha jääks ülegi.
Ma ei kujuta ette, kas stock turbo on üldse kuullaager või mitte.
Igal juhul, enne tuleks kindlalt viga leida, katsu kasvõi turbo võlli, kas on lõtkud sees või mitte. Tavaliselt on kas lekkiv torustik või nö lekkiv(vaakum) turbo juhtimine, mersul peaks ta küll elektrooniliselt juhitav olema.