30-09-2007, 07:59 PM
voolavvesi Kirjutas:veel niipalju et diisel mul aastast 86 otse lõuna saksast ja auto põhi absoluutselt nagu uus... Aga karpe peab nii vanadel kutsikatel kindlasti kontrollima... nende kohtade ümbert kust tungraud sisse käib... need on nõrgad kohad.. kaks väikest auku suutsin ikka kruvikaga läbi lüüa neid kohti kontrolli kohe kindlasti HOOLSALT. kui ise keevitaja ei ole on see praegu üpris kallis töö.
Käigukastist veel niipalju et kuigi automaat on mõnusam ja Mercedes-Benz automaat on ka töökindel, siis selle automaadi miinus minu aoks on 4 käiku... 100km tunnis võiksid ikka pöörded madalamad olla. 1,8 mootor läheb passi järgi 180 välja 2,0 läheb passi järgi 200...usun et selles osas pass ei valeta. 2,0 diisel läheb passi järgi 160...kuni 140 ni lasin siis hakkas mootorist kahju.
2,6 mootor pidi kuulduste järgi olema üks sitemaid, see on väidetavalt mootor rohkem nende jaoks kes naudivad garaazis aja veetmist ja oskavad ise oma auto mootori mõnusalt nurruma panna.
ja sellist mersut mis kuskilt pidi logiseb ma ei hakkaks üldse ostma see on halb märk, kui ostad vana Mercedes-Benz siis ikka selliselt omanikult, kes on seda autot "armastanud" ja hooldanud. Kui Mercedes-Benz on korralikult hooldatud, siis tundub et aastaarv pole sugugi kõige olulisem tegur.
Nii...automaat 4 käiku...manuaal ka neli ju?...aga pöörded vist ikka madalamad....manuaali eksisteerib vist viiest ka:tongue: