30-09-2007, 07:24 PM
voolavvesi Kirjutas:endal diisel manuaal kastiga- käigud käivad nagu vati sees ja diislist annab manuaaliga kindlasti rohkem välja ka pigistada. Isa bensukas on automaat ja sõidunauding ikka automaadiga parem. Kui automaat economy pealt standardi peale lülitada ja siis lapats põhja lükata on minek isegi 1,8 mootoriga täiesti ok... kellegile jalgu küll ei jää. Paberite järgi peaks 1,8 mootor automaadiga võtma mnt 7,5l aga Ku..at alla 9 pole kuidagi saanud... ehk peaks diagnosti minema. 2,o mootor võtab ehk ainult tilgakese rohkem aga 1okw juurde on kah midagi.... 2,3 ne mootor oli vist 100kw. Samas on nende vanade Mercedes-Benz ja bmw mootorite eripära see et see 90kw või 100 kw on saavutatud kõvasti madalamal forseerituse astmel kui teistel omaealistel autodel seetõttu suudavadki need mootorid mitu korda rohkem läbi sõita aj ka see jõud nendes mootorites ilmneb kuidagi mõnusamal kujul
2,5 turbo diisel kutsikas oli tõesti sportlik ja öko ühes autos koos kuid taolist korralikus seisus mootoriga isendit on päris raske eestist leida ja ka saksas peavad palestiinlased ja liibanonlased neile mersudele jahti!
Tahaks ikka 2.0 jah...kuuene rida vist läheb paljuks...kuigi sõidumõnust me muidugi ei räägi...aga samas 2.6-te peenestatakse ka rohkem-see ju puhta bmw...ja kui ta mul logiseb ja koliseb siis ta ei ole enam kahjuks Mercedes-Benz ,aga just seda autot tahan ma osta :hump:
by the way...oled 1.8 lapatsi põhja ka saand ? :biggergrin:
kui jah siis palju tuli?