30-09-2007, 06:21 PM
hents99 Kirjutas:Auto on aus, mitte seepärast, et ma ise sellega sõidan, kaugeltki mitte, ise tahan suuremat. Omas hinnas on kutsikas väga tegija masin.
Võrreldes mõne sama aasta golfi vms väikse masinaga (isegi bmw 3. ja audi 80), siis Mercedes-Benz on ikka rohkem auto. Need teised on kuidagi maitsetud plangud, ukse lööd kinni ja loodad, et midagi küljest ei kuku.
Suureks miinuseks on mootor - vana ja väeti. Mõttetu pritsega tänapäeva mõttes, omal ajal oli tõesti kõrgelt hinnatud, ajad muutuvad. Vähe jõudu, suur kütusekulu - mul 1.8 kütusekulu oli ca 1l vähem kui nüüd (11l/100km) 3.2 mootoril (80kW vs 185kW)
Kered on neil kõvad - kui rääkida ikka galvaniseeritud keredest, sest tavalist alusvärviga keret pole mõtet enam osta. Üle 1990 aasta mudelid on täitsa tiptop keredega. (kui kerel pole tänaseks roostet, siis ei ole seda oodata ka 10a pärast)
Kui korralikult autot hooldatud, siis salong ei nagise ega kolise, kui kõik liistude tüüblid on terved ja alles, siis jällegi pole mingit kolinat.
Praegugi on müügis mõned 1.8 ja 2.0 mootoritega 190E`d - need peaksid olema kõige korralikumad, ma olen täheldanud.
Kõik tehnika on väga inimlikult lahendatud ja sageli töötab illy:
Müraga pole tegelt üldse probleemi, mersudel on juba tehasest paigaldatud päris palju müraisolatsiooni - st mitte igale plekile, vaid kohtadesse, kus seda vaja on.
Mul 1.8 tehaseseades oli väga vaikne, mingite jaapanlastega ei anna võrreldagi.
Kui sulle tõesti 190 meeldib, siis why not, enamusele ei meeldi. Väärt auto, vali aga kõige korralikum, mis valida annab, hinnad on neil kõigil naeruväärselt odavad (nagu ladad juba krt).
Ahjaa, mina rääkisin siin vanainimeste mudelitest, python ja erkop võivad sulle 16V kutsikatest kirjutada.
Hehe,
piilusin siin vanemaid mudeleid ise miskit 85-90...
...aga seda et mootorite osas sain ma nüüd küll paugu allapoole vööd
nimelt arvasin et 2.0 90kw läheb 100-ni üle keskmise reipalt selle väikse junni peal:biggrin:
ega see vast takistuseks saa...peaasi et vaikne ja muidu hää auto:hump: