28-09-2007, 06:45 PM
HotPapa Kirjutas:Asi selles, et käisin üht kupeed vaatamas w124, autom.Kui ASD/ASR on katki, siis hoiatustuli põleb pidevalt.
Tuli mõte kontrollida käigukasti, sõber rääkis et hoida pidurit all, panna kang asendisse D ja vajutada gaasi, samaaegselt hoida pidurit all ja kui pöörded ei lähe üle 3000 vms siis on kast korras...ok sai tehtud...kõik tip-top pöörded ei läind 1900 kõrgemale, ainus asi et 4 seci hoitud kaapis ta mul mulda aga see kolmnurk mis peaks olema veojõukontroll ei hakkand vilkuma...ja tekkis küsimus kas ta üldse töötab:S....sest muidu kui auto käima paned, süttib ja kustub ära, kõik nagu korras...aga jah, ehk keegi valgustab?
Kui on ASR, siis on armatuuris nn. lumeketi nupp (üleval paremalt teine).
ASD puhul blokeeritakse diferentsiaal kuni 40 km/h-ni.
ASR blokeerib vajadusel ka kiiremalt pöörlevat ratast 0-100%.
W124 E500 Limited