18-09-2007, 10:31 PM
lissalt jutu jätkuks mida eespool oli juba arutatud:
mulle on kõrva jäänud, et just audisid peedistatakse saksas kõige rohkem... audi V6 2,5TDI on täielik loodusõnnetus... lisaks veel audi automaatkastid... :help: kõige hullem on audit remontida, sellega pole lihtsalt insenerid arvestand. aga no quattro on muidugi tase, sellest ka talvine audi eelistus.
turbod lendavad kõigil turbomootoritel, sest reeglina kasutaja on lammas!
kui võrrelda juppide hindasid, siis ise olen pidanud mitmeid audisid ja mersusid(paaril sõbral bmw'd), siis mina ütleks, et kõige odavamad jupid oleks nagu mersul, siis audil. bemmi jupid on ikka täiesti nägemist.
soovitan tähelepanu juhtida sellele, et eestist ärikate käest ostetud autod on reeglina tohutu läbisõiduga ja enamasti laksus peast ostetud ja ära vuntsitud, sest suure läbisõiduga autod on jõhkralt odavamad saksas ja kui sellele veel avarii otsa liita, siis saab ikka ulme odavalt kätte ja siin turuhinnaga maha lükatakse. kindlasti on erandeid.
mulle on kõrva jäänud, et just audisid peedistatakse saksas kõige rohkem... audi V6 2,5TDI on täielik loodusõnnetus... lisaks veel audi automaatkastid... :help: kõige hullem on audit remontida, sellega pole lihtsalt insenerid arvestand. aga no quattro on muidugi tase, sellest ka talvine audi eelistus.
turbod lendavad kõigil turbomootoritel, sest reeglina kasutaja on lammas!
kui võrrelda juppide hindasid, siis ise olen pidanud mitmeid audisid ja mersusid(paaril sõbral bmw'd), siis mina ütleks, et kõige odavamad jupid oleks nagu mersul, siis audil. bemmi jupid on ikka täiesti nägemist.
soovitan tähelepanu juhtida sellele, et eestist ärikate käest ostetud autod on reeglina tohutu läbisõiduga ja enamasti laksus peast ostetud ja ära vuntsitud, sest suure läbisõiduga autod on jõhkralt odavamad saksas ja kui sellele veel avarii otsa liita, siis saab ikka ulme odavalt kätte ja siin turuhinnaga maha lükatakse. kindlasti on erandeid.