18-09-2007, 08:40 AM
Praktika näitab jah, et kõik on kinni auto ajaloos ning eelnevate peremeeste suhtumises oma masinasse, kellele tuim tööloom, kellele truu ja auväärt kaaslane.
Sai siis 2 aastat tagasi üks 124 300 D `93 ostetud, siiski non-facelift. Auto pärit Saksast, otse tulnud. Śeisukord oli lihtsalt niivõrd harukordne 12 aastat vana diisli kohta, et olin nõus mõtlematta 20 tuh rohkem maksma kui ülejäänd taolised meie turul hinnatud. Praeguseks läbisõitu pea 70000km Lõuna-Eesti teedel.
Kohe alguses vahetatud esimesed stabikavarda puksid miski ~100 eek komplekt 4tk, käimakasti ja tagasillamääre, roolivõimuõli, jah.vedelik, kliima täitmine- kokku 2000 eek. Mootoriõli ja rehve, filterid jms pole eriti mõtet üles lugeda.
Profülaktiline hooldus ennetamaks igasugu lagunemisjadasid - Tagumised amordid 1200 eek paar, tagavedrud ning vedrupadjad kokku 2000 eek, rihmapingutiamort 1300 eek.
Peale kõiki neid töid sõidetud nagu uue autoga, endal hea ja masinal samuti.
Sai siis 2 aastat tagasi üks 124 300 D `93 ostetud, siiski non-facelift. Auto pärit Saksast, otse tulnud. Śeisukord oli lihtsalt niivõrd harukordne 12 aastat vana diisli kohta, et olin nõus mõtlematta 20 tuh rohkem maksma kui ülejäänd taolised meie turul hinnatud. Praeguseks läbisõitu pea 70000km Lõuna-Eesti teedel.
Kohe alguses vahetatud esimesed stabikavarda puksid miski ~100 eek komplekt 4tk, käimakasti ja tagasillamääre, roolivõimuõli, jah.vedelik, kliima täitmine- kokku 2000 eek. Mootoriõli ja rehve, filterid jms pole eriti mõtet üles lugeda.
Profülaktiline hooldus ennetamaks igasugu lagunemisjadasid - Tagumised amordid 1200 eek paar, tagavedrud ning vedrupadjad kokku 2000 eek, rihmapingutiamort 1300 eek.
Peale kõiki neid töid sõidetud nagu uue autoga, endal hea ja masinal samuti.
setud sõitsid seciga