18-09-2007, 01:13 AM
G klassi orig klotsiring maksis ka 3000 kr, rooliamort 3500 kr, roolivarras 4000 kr jnejne....Mina ei kiunu...
Tahan juhtida tähelepanu sellega sellele, et kui otsida, leiab igalt poolt hapud viinamarjad....
Ja eestlane on paraku see, kes otsib... Üldiselt jääb mulle mulje, et eestlase jaoks on auto korras siis kui sellega ei pea MITTE KUI MIDAGI tegema (õlivahetus v.a.) ja loomulikult mõnel joppab saada selline auto, surnud ring - üks omanik lihtsalt hoorab ja kiidab kui hea auto on ja kui ükspäev kõik alt ära hakkab kukkuma siis on müük ja järgmine omanik saab tõsise õnnetuse kaela mida võib igast foorumist lugeda.... Ja siis on jube hea ju võrrelda, tuues võrdluseks selle masina, mis hetkel ei lagune, kuidas kõik on nii p****s ja p*****s ja mis ikka kõik maksab jnejne.....Tuleb leida auto, mida on REGULAARSELT korralikult hooldatud ja seda jätkata...
Aga, et kallale ei tuldaks - teemasse ka kui keegi peaks tahtma G klassi osta:
G400 CDI
Ostes oli 70 000 ls, nüüdseks 120 000ls, ajaliselt 10 kuud, selle ajaga(ainult A osad):
Piduriklotsid 3500 kr ring
Mõlemad roolivardad 4000 kr/tk (otsasid eraldi ei saa ja keevitama pornot kokku ei hakka)
Rooliamart 3500 kr
Üks tagavedru 4000 kr
Amordi ring 8000 kr
Üks pihusti 6000 kr
Eeelsüteküünlad mõnisada kr
Drosselklapp 5000 kr
+Vedelike(mootori õli, käigukasti õli, vahekasti õli, diffrite õli, piduri vedelik, tosool) vahetused regulaarselt, mida pean loomulikuks ja ei arvesta remondikuludeks + filtrid (mootori õhuvõtt 2x, salongi õhufilter, kütusefilter, õlifilter) + kojamehed + mõned lambipirnid + 2x rehvijooksud
Ma arvan, et nii mõnelgi oleks alust selle nimekirja peale kiunuda ja pasundada igal pool kui s**t auto see G ikka on ja kuidas laguneb ja kui kallis kõik on aga mina näen selles normaalset hooldust, mis on normaalne ja vajalik, et saaksin eeldada sellelt automargilt ja mudelilt seda mida see mulle pakkuma peaks....
Ehk veelkord kõik on suhteline ja väga inimeses ja tema mõttemaailmas auto suhtes kinni....
Tahan juhtida tähelepanu sellega sellele, et kui otsida, leiab igalt poolt hapud viinamarjad....
Ja eestlane on paraku see, kes otsib... Üldiselt jääb mulle mulje, et eestlase jaoks on auto korras siis kui sellega ei pea MITTE KUI MIDAGI tegema (õlivahetus v.a.) ja loomulikult mõnel joppab saada selline auto, surnud ring - üks omanik lihtsalt hoorab ja kiidab kui hea auto on ja kui ükspäev kõik alt ära hakkab kukkuma siis on müük ja järgmine omanik saab tõsise õnnetuse kaela mida võib igast foorumist lugeda.... Ja siis on jube hea ju võrrelda, tuues võrdluseks selle masina, mis hetkel ei lagune, kuidas kõik on nii p****s ja p*****s ja mis ikka kõik maksab jnejne.....Tuleb leida auto, mida on REGULAARSELT korralikult hooldatud ja seda jätkata...
Aga, et kallale ei tuldaks - teemasse ka kui keegi peaks tahtma G klassi osta:
G400 CDI
Ostes oli 70 000 ls, nüüdseks 120 000ls, ajaliselt 10 kuud, selle ajaga(ainult A osad):
Piduriklotsid 3500 kr ring
Mõlemad roolivardad 4000 kr/tk (otsasid eraldi ei saa ja keevitama pornot kokku ei hakka)
Rooliamart 3500 kr
Üks tagavedru 4000 kr
Amordi ring 8000 kr
Üks pihusti 6000 kr
Eeelsüteküünlad mõnisada kr
Drosselklapp 5000 kr
+Vedelike(mootori õli, käigukasti õli, vahekasti õli, diffrite õli, piduri vedelik, tosool) vahetused regulaarselt, mida pean loomulikuks ja ei arvesta remondikuludeks + filtrid (mootori õhuvõtt 2x, salongi õhufilter, kütusefilter, õlifilter) + kojamehed + mõned lambipirnid + 2x rehvijooksud
Ma arvan, et nii mõnelgi oleks alust selle nimekirja peale kiunuda ja pasundada igal pool kui s**t auto see G ikka on ja kuidas laguneb ja kui kallis kõik on aga mina näen selles normaalset hooldust, mis on normaalne ja vajalik, et saaksin eeldada sellelt automargilt ja mudelilt seda mida see mulle pakkuma peaks....
Ehk veelkord kõik on suhteline ja väga inimeses ja tema mõttemaailmas auto suhtes kinni....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”