12-09-2007, 07:44 PM
R129 Kirjutas:Kas sellel pole mitte nii, et lõpprikastus kruvi hoiab vedru pingsust, millega piiratakse ära maksimaalküttekogus. Ja see pannakse stendis paikaSalongipoolses otsas on mingisugune vaakumregulaator keerme otsas, vist tõesti kontramutriga. Siis ilmselt seda peakski keerama?
Mehaanilisel (ilma elaktroonikata) lattpumbal peaks see kruvi olema minu mäletamist mööda pumba salongipoolses otsas ja seal on ka kontromutter veel peal (millega kruvi fikseeritakse). Ühele poole keerates maks pöörded tõusevad, teisele poole langevad.
Ei ole kindel aga peaks olema üks kuuskant polt mida paremale keerates tõusevad pöörded- pool pööret 150 p/min.
Aga parem oleks kui sa oma WIN koodi siia paned - siis saab kohe teada mis mootor jne.
Selle ajastu (87 aasta) 2liitrised (53KW) isendid peaksid ju kõik ühesugused olema.