12-09-2007, 02:09 PM
Kas sellel pole mitte nii, et lõpprikastus kruvi hoiab vedru pingsust, millega piiratakse ära maksimaalküttekogus. Ja see pannakse stendis paika
Mehaanilisel (ilma elaktroonikata) lattpumbal peaks see kruvi olema minu mäletamist mööda pumba salongipoolses otsas ja seal on ka kontromutter veel peal (millega kruvi fikseeritakse). Ühele poole keerates maks pöörded tõusevad, teisele poole langevad.
Ei ole kindel aga peaks olema üks kuuskant polt mida paremale keerates tõusevad pöörded- pool pööret 150 p/min.
Aga parem oleks kui sa oma WIN koodi siia paned - siis saab kohe teada mis mootor jne.
Mehaanilisel (ilma elaktroonikata) lattpumbal peaks see kruvi olema minu mäletamist mööda pumba salongipoolses otsas ja seal on ka kontromutter veel peal (millega kruvi fikseeritakse). Ühele poole keerates maks pöörded tõusevad, teisele poole langevad.
Ei ole kindel aga peaks olema üks kuuskant polt mida paremale keerates tõusevad pöörded- pool pööret 150 p/min.
Aga parem oleks kui sa oma WIN koodi siia paned - siis saab kohe teada mis mootor jne.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
www.hobenool.eu
5227858