04-09-2007, 11:55 AM
Tähelepanekud:
MANUAALilly:
Kliimat pole.
Suht sile (ja kehvad pildid:flaming
Ja nüüd mõned soovitused.
Nivoosid juba mainiti. Ei tohi kolksuda, "põrgata" ega õõtsuma jääda. Nivoopaagis oleva olluse ebamäärast värvi ei tasu karta, see on enmasti otse tehasest... Õige oleks panna ZH-M vedelikku, kuid loomkatsed näitavad, et ATF on kah täitsa OK.
Üldiselt peaks all 0,5 Mkm sõitnud 124 olema hääletu. Tee pikem sõit, põika ka treppis kruusale.
Katuseluuk peab toimima ilma takerdumiste jms jamata.
Sisu on maitse asi. Samas on tekstiili vähe lihtsam hooldada ja teravate elamuste tekitatud kahju pole nii suur. Samas, vedelikud muidugi imbuvad sisse kergemini... Piim tagaistme padjas, suvel, auto päikese käes...mmmm:help:
Sama masin on Kalevil, uuri temalt kogemust.
Muidu on tegemist täitsa tavalise 124-ga.
MANUAALilly:
Kliimat pole.
Suht sile (ja kehvad pildid:flaming
Ja nüüd mõned soovitused.
Nivoosid juba mainiti. Ei tohi kolksuda, "põrgata" ega õõtsuma jääda. Nivoopaagis oleva olluse ebamäärast värvi ei tasu karta, see on enmasti otse tehasest... Õige oleks panna ZH-M vedelikku, kuid loomkatsed näitavad, et ATF on kah täitsa OK.
Üldiselt peaks all 0,5 Mkm sõitnud 124 olema hääletu. Tee pikem sõit, põika ka treppis kruusale.
Katuseluuk peab toimima ilma takerdumiste jms jamata.
Sisu on maitse asi. Samas on tekstiili vähe lihtsam hooldada ja teravate elamuste tekitatud kahju pole nii suur. Samas, vedelikud muidugi imbuvad sisse kergemini... Piim tagaistme padjas, suvel, auto päikese käes...mmmm:help:
Sama masin on Kalevil, uuri temalt kogemust.
Muidu on tegemist täitsa tavalise 124-ga.