23-01-2006, 02:28 PM
See reguleerimine on ja edev asi icc aga....
Kuidas saab see jäik amort seal toimida nn korralikult kui tal on tavaline vedru, mitte hull jäik vedru, tavaline vedru+jäik sportamort lühikese käiguga=null, nagu amort oleks surunud, amort ja vedru peavad omavahel läbi saama ka ju, et toimida.....
Endal oli ees Sachsi sportstylingu verdud, arvasin et amordid täitsa läbi ja surnud, vahetasin ära, panin sptortstylingu amordid ka, angu uus auto oli.... Hämmastus oli aga see et "vanad" amordid olid nagu uued.....
Parandage kui eksin....
Kuidas saab see jäik amort seal toimida nn korralikult kui tal on tavaline vedru, mitte hull jäik vedru, tavaline vedru+jäik sportamort lühikese käiguga=null, nagu amort oleks surunud, amort ja vedru peavad omavahel läbi saama ka ju, et toimida.....
Endal oli ees Sachsi sportstylingu verdud, arvasin et amordid täitsa läbi ja surnud, vahetasin ära, panin sptortstylingu amordid ka, angu uus auto oli.... Hämmastus oli aga see et "vanad" amordid olid nagu uued.....
Parandage kui eksin....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”