22-08-2007, 02:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-08-2007, 02:34 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Kui kõrge on pinge aku koormamisel? Alla 11 V starter eriti midagi ei tee ja ülepingekaitse ning muud releed alustavad surmatantsu (vähemalt tekkiva klõbina järgi.
Lõhnab tühja aku järele. Põhjusi võib olla palju.
Kas aku klemmid on korras ja puhtad? Kas kereühendused (aku<->kere ja kere<->mootor) on puhtad, terved ja pingutatud? Kas generaatori pistik on terve ja juhtmed seal korras/liitmik tihe?
Geneka tablett (pingeregulaator koos harjahoidiku ja harjadega) võib vabalt kooleda. Mis nägu see on? 2 mm harja on ilmselgelt vähe! Samuti tasuks kiigata kontaktrõngaste seisukorda. Kui ikka sooned on sees, siis ei pea ka uus tablet kuigi kaua vastu...
Geneka mähise koolemine on võimalik, kuid ebatõenäoline. Tunduvalt reaalsem on harjade või pingeregulaatori surm.
Diiselmootor tahab korralikku pööret saada. Jouua-joaua venimisega ei taha käivituda.
Täkku võib proovida anda, kuid tühja aku korral võib ikka väheks jääda. Kõige kindlam on ajutiselt korralik aku klemmide vahele tõsta. Või praegust mõned minutidki laadida krokodillidega.
Lõhnab tühja aku järele. Põhjusi võib olla palju.
Kas aku klemmid on korras ja puhtad? Kas kereühendused (aku<->kere ja kere<->mootor) on puhtad, terved ja pingutatud? Kas generaatori pistik on terve ja juhtmed seal korras/liitmik tihe?
Geneka tablett (pingeregulaator koos harjahoidiku ja harjadega) võib vabalt kooleda. Mis nägu see on? 2 mm harja on ilmselgelt vähe! Samuti tasuks kiigata kontaktrõngaste seisukorda. Kui ikka sooned on sees, siis ei pea ka uus tablet kuigi kaua vastu...
Geneka mähise koolemine on võimalik, kuid ebatõenäoline. Tunduvalt reaalsem on harjade või pingeregulaatori surm.
Diiselmootor tahab korralikku pööret saada. Jouua-joaua venimisega ei taha käivituda.
Täkku võib proovida anda, kuid tühja aku korral võib ikka väheks jääda. Kõige kindlam on ajutiselt korralik aku klemmide vahele tõsta. Või praegust mõned minutidki laadida krokodillidega.