08-08-2007, 01:27 PM
Oma käivitumissaagaga olen jõudnud sinnamaani, et vahetatud pritsungipea, mis oli leedupärast tuuningut ääreni täis (teibi-liimi-pastakavedru tüüpi). Lisaks läks vahetusse pritsungi kummist korpus, kus olid läbivad praod sees. Ka mingit releed parandati pisut ja sai niikaugele, et pöörded läksid paika külmkäivitusel.
Aga käivitumine ise ei jõudnud just eriti kaugele varasemast. Aga olen peaaegu juba lõpusirgel...
Soojast peast käivitub selletõttu pikalt, et ca 10 minutiga jooksevad pihustid silindrisse tühjaks - pihustite vahetus ootab ees.
Külmast peast käivituse probleem seisneb selles, et kütus jookseb mõne tunniga paaki tagasi ja süsteem ei hoia survet. Kahtluse all on kaks klappi, mis ilmselt ei suuda survet sees hoida. Üks peaks asuma pumba juures, teise asukohta ma täpselt ei teagi.
Aga ei anna veel alla! Käivitumine peab korda saama...
Aga käivitumine ise ei jõudnud just eriti kaugele varasemast. Aga olen peaaegu juba lõpusirgel...
Soojast peast käivitub selletõttu pikalt, et ca 10 minutiga jooksevad pihustid silindrisse tühjaks - pihustite vahetus ootab ees.
Külmast peast käivituse probleem seisneb selles, et kütus jookseb mõne tunniga paaki tagasi ja süsteem ei hoia survet. Kahtluse all on kaks klappi, mis ilmselt ei suuda survet sees hoida. Üks peaks asuma pumba juures, teise asukohta ma täpselt ei teagi.
Aga ei anna veel alla! Käivitumine peab korda saama...