30-07-2007, 09:54 AM
sauer Kirjutas:jarko Kirjutas:Käisin DIA-s, tühikäigu klapi relee oli läbi kärsanud, tegid korda aga käivitub ikka halvasti selles mõttes, et hommikul peab kaua ketrama (3-5 sekundit) enne kui partsti käima läheb ja nüüd püsib tühikäik 1200 ja soojenedes 900 pööret ilusti.
On veel ideid kellelgi? Mida saaks ise kontrollida?
Ja veel: Kas selline kerge lõgin mootoris on mehaanilise pritse eripära?
Lõgiseb nagu diisel aga vaiksemalt, õlirõhud on 2,5 sooja mootoriga tühikäigul. Lõgin on eriti kluulda tühikäigust veidike kõrgemate pöörete juures (1300-2000 pööret).
ei sellist eripära küll ei ole....mul tegi kunagi mootori kett sellist häält
Võimalik, et kett veninud - rohkelt käivitatud, lühiotsad, linnaauto.
setud sõitsid seciga