13-07-2007, 02:43 PM
1. Kütuse kulu
Kõik läheb ära, mis paaki valada. Normaalne on ikka linnas nii 8 ja maaneel alla. Sõltub sellest, kas masin on korras ja originaal või mingite huvitavate juppidega remonditud (lühike peaülekanne, vale käigukast).
2. Varuosad
Lademes. Kuluvosad poes olemas, B ikka päris odav. Samas, tihti on ka originaal täitsa muheda hinnaga.
3. Remont (kas keeruline)
Lihtne, kui Fordi või Opeliga sina peal oled. Kui enne autot näinud pole, siis sama keeruline, kui teistel.
4. Vastupidavus (kas peab tihti remontima)
Sõltub masinast. Kui korraliku isendi leiad ja seda ise oma lollusega ära ei lõhu, siis loomulik lagunemine võtab ikka aastaid. Aga kui ostad mingi 7 kEEK saani, siis peab vähemalt esialgu plaanima iganädalase hoolduse.
5. Vana auto üllatused, ehk kas sellise vanusega mersul on oodata mingit kulukamat välja minekut.
Ikka. Alati. Kõigilt vanadelt autodelt võib oodata kulukamat väljaminekut. Midagi MB-spetsiifilist samas pole. Kulukamad on ehk kõrgsurvepumba remont ja mootori keti vahetus. Ka põrandaluukide likvideerimine võib minna üllatavalt kulukakas - MB põhjamastiks hoiab autot üllatavalt hästi koos ja seetõttu pole ka poole põranda puudumist eriti tunda.
6. Kokkuvõte - paarisõnaga võiks teha arvustuse.
Paari sõnaga: vana MB puhul pole mingeid "tüüpvigu". Tuleb vaadata, et kõik liiguks-toimiks ja kusagil eriti roostet poleks...
Üldiselt võib öelda, et autod hinnaga <10 kEEK vajavad eriti hoolikat uurimist. Mis muidugi ei tähenda, et 35 kEEK maksev kutsikas või hiline 123 oleks tingimata OK...
Kasutatud auto on alati risk. Kasutatud MB on veel eriti suur risk, kuna paljud lasevad end pimestada räime odavast hinnast ja siis müüvad pooliku projekti edasi ja nii tekivad pettunud kasutajad ning rikutud autod. Kui 15 kEEK 123 või varase kutsika eest liig tundub, siis mina soovitan küll liisida uus auto...
Kõik läheb ära, mis paaki valada. Normaalne on ikka linnas nii 8 ja maaneel alla. Sõltub sellest, kas masin on korras ja originaal või mingite huvitavate juppidega remonditud (lühike peaülekanne, vale käigukast).
2. Varuosad
Lademes. Kuluvosad poes olemas, B ikka päris odav. Samas, tihti on ka originaal täitsa muheda hinnaga.
3. Remont (kas keeruline)
Lihtne, kui Fordi või Opeliga sina peal oled. Kui enne autot näinud pole, siis sama keeruline, kui teistel.
4. Vastupidavus (kas peab tihti remontima)
Sõltub masinast. Kui korraliku isendi leiad ja seda ise oma lollusega ära ei lõhu, siis loomulik lagunemine võtab ikka aastaid. Aga kui ostad mingi 7 kEEK saani, siis peab vähemalt esialgu plaanima iganädalase hoolduse.
5. Vana auto üllatused, ehk kas sellise vanusega mersul on oodata mingit kulukamat välja minekut.
Ikka. Alati. Kõigilt vanadelt autodelt võib oodata kulukamat väljaminekut. Midagi MB-spetsiifilist samas pole. Kulukamad on ehk kõrgsurvepumba remont ja mootori keti vahetus. Ka põrandaluukide likvideerimine võib minna üllatavalt kulukakas - MB põhjamastiks hoiab autot üllatavalt hästi koos ja seetõttu pole ka poole põranda puudumist eriti tunda.
6. Kokkuvõte - paarisõnaga võiks teha arvustuse.
Paari sõnaga: vana MB puhul pole mingeid "tüüpvigu". Tuleb vaadata, et kõik liiguks-toimiks ja kusagil eriti roostet poleks...
Üldiselt võib öelda, et autod hinnaga <10 kEEK vajavad eriti hoolikat uurimist. Mis muidugi ei tähenda, et 35 kEEK maksev kutsikas või hiline 123 oleks tingimata OK...
Kasutatud auto on alati risk. Kasutatud MB on veel eriti suur risk, kuna paljud lasevad end pimestada räime odavast hinnast ja siis müüvad pooliku projekti edasi ja nii tekivad pettunud kasutajad ning rikutud autod. Kui 15 kEEK 123 või varase kutsika eest liig tundub, siis mina soovitan küll liisida uus auto...