11-07-2007, 03:07 PM
Tagaklaasi jaox lõikad kile välja ühes tükis ja paned algul klaasile sedapidi, mis pidi ta minema peab (jälgi akna kumerust ja kile kumerust rullis) aga liimiriba katvat kile ära ei võta. Ennem tuleb muidugi klaas puhtax teha ja seebivee või spetsvahendiga katta. Seejärel hakkad fööniga kilet soojendama ja keskelt väljapoole siledax/kumerax siluma. Kui kile kenasti vormitud on võtad selle pealt ära ja puhastad klaasi uuesti ära ning katad jälle seebiveega või spetsainega. Siis asetad kile akna peale ja silud ta veel kord fööniga üle, et ta perfektselt klaasil olex. Seejärel lõikad üleliigsed ääred ära. Lihtsam on tervet protsessi teostada siis, kui klaas ei ole liimitud vaid tihendiga ja selle saab eest ära võtta.
NB! Olen seda protsessi näinud vaid üx kord ja ei garanteeri, et kõik 100% täpselt meeles on. Kui võimalik soovitan ka teil endal jälgida kuidas profid seda teevad veendumax, et mu eelnev jutt paika peab ja kui see mõnda viga sisaldab siis neist hoiduda. Ja vead ka siin ära mainida, et järgmistel DIY inimestel lihtsam olex.
Endal tõenäoliselt see protsess ees see nv, nii et järgmine nädal oskan täpsemalt veel kommenteerida kuidas õnnestus.
NB! Olen seda protsessi näinud vaid üx kord ja ei garanteeri, et kõik 100% täpselt meeles on. Kui võimalik soovitan ka teil endal jälgida kuidas profid seda teevad veendumax, et mu eelnev jutt paika peab ja kui see mõnda viga sisaldab siis neist hoiduda. Ja vead ka siin ära mainida, et järgmistel DIY inimestel lihtsam olex.
Endal tõenäoliselt see protsess ees see nv, nii et järgmine nädal oskan täpsemalt veel kommenteerida kuidas õnnestus.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!