11-07-2007, 01:47 PM
Kiirenduse puhul oleneb palju ka, kuidas sa aut. käigukasti kasutada oskad. Kui jääd alati ainult kickdownile lootma võib möödasõit ikka üsna pikax venida kuna kickdown ei rakendu kui pöörded on kõrgemad kui 2000. Samas 2000 kuni 2500 pöördel ei ole motol veel eriti väänet aga 2500+ võtab juba hoo üles. Seega kui pöörded on sinna 2000 kanti soovitan pigem käigu ise madalamax tõmmata (3 peale, gaas põhja ja siis tagasi D peale). Hoopis teine minek, kui siis, kui kickdownile loodad ja see ei rakendu. Linnas võib näitex pidevalt 3ndaga sõita või samamoodi kiirendusex ise käik madalamax tõmmata 3 või 2 peale olenevalt kiirusest. See eelnev kehtib minu W124 250TD 69kW diisliga liikuri puhul aga peax ka kurbiku puhul enamvähem sama olema.
Kokkuvõttes - ega erilist sportautot nendest vanadest diiselautodest ei tasu oodata, kuid õigete sõiduvõtetega ja liikluses hea tähelepanemisega ei jää sa kellegile jalgu. Ning kui tead, et sul veidi aeglasem auto, siis ehk ei hakka ka proovima pimedas kurvis ohtlikku möödasõitu vaid ootad sirge ära. Loodan, et sellest textist on sulle abi valiku tegemisel.
Kokkuvõttes - ega erilist sportautot nendest vanadest diiselautodest ei tasu oodata, kuid õigete sõiduvõtetega ja liikluses hea tähelepanemisega ei jää sa kellegile jalgu. Ning kui tead, et sul veidi aeglasem auto, siis ehk ei hakka ka proovima pimedas kurvis ohtlikku möödasõitu vaid ootad sirge ära. Loodan, et sellest textist on sulle abi valiku tegemisel.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!