29-05-2007, 08:31 PM
Ise julgeks vaadata küll sinna poole. Ma ei tee marki ega märki maha. Aga AMG müümine on paras kunst, kui tal üle 130k ees on. sealt edasi hakkab auto väsima ja sinna pole suurt midagi teha peale juppide vahetamise.
Teisisõnu - see ei ole see auto millega igapäevaselt sõita, kui just kõvasti nutsu pole hooldamise alla panna. Üle 100k km tuleb igasugu pisiasju välja, mis ei ole sellel mudelil just väga odavad. Kui aga teine sõiduk ka olemas on ja pole kindlat plaani aasta pärast müüki panna, siis minugi poolest. Lihtsalt kulud on midagi muud, kui tavalisel E-l.
Olen sõitnud CLK 55 AMG-ga ja tunne oli väga omapärane. Justkui ei saanudki aru, et auto tohutult edasi käiks. Ainult see andis aegajalt jõust tunda, et kohalt minnes 1100rpm peal võis 245 laia rehvi kogemata ringi lasta. Muus osas aga VÄGA taltsas auto. Vedrustus on lihtsalt niivõrd suurepärane, et ei kisu nokka üles ja see tohutu imemisefekt ei ole see, mida ootaks. Ainult spidopmeetrit võiks aegajalt vaadata. See elab täiesti oma elu.
Proovisõidul soovitaks võtta korra veojõukontroll ka maha ja gaasiga mängides startida - muidu on lihtsalt nii libe, et suitsuvingu ennetades võtab elektroonika suurema osa pauerit ära.
Kui sellel on sama käigukast, mis sama aasta CLK-l, siis on seegi päris imetabane. Sõidad ringi alla 1500rpm ja aru ka ei saa kas käike vahetatakse või mis üldse toimub. Midagi ei tunne ega kuule.
Ärge nüüd päris fleimima ka hakake kui ma viitan mis perioodini on auto uus. See pole lihtsalt see auto, millega 30 000km aastas sõita saaks lootes, et hooldusele sentigi ei kulu, kui mingi kilometraaž läbitud on.
Teisisõnu - see ei ole see auto millega igapäevaselt sõita, kui just kõvasti nutsu pole hooldamise alla panna. Üle 100k km tuleb igasugu pisiasju välja, mis ei ole sellel mudelil just väga odavad. Kui aga teine sõiduk ka olemas on ja pole kindlat plaani aasta pärast müüki panna, siis minugi poolest. Lihtsalt kulud on midagi muud, kui tavalisel E-l.
Olen sõitnud CLK 55 AMG-ga ja tunne oli väga omapärane. Justkui ei saanudki aru, et auto tohutult edasi käiks. Ainult see andis aegajalt jõust tunda, et kohalt minnes 1100rpm peal võis 245 laia rehvi kogemata ringi lasta. Muus osas aga VÄGA taltsas auto. Vedrustus on lihtsalt niivõrd suurepärane, et ei kisu nokka üles ja see tohutu imemisefekt ei ole see, mida ootaks. Ainult spidopmeetrit võiks aegajalt vaadata. See elab täiesti oma elu.
Proovisõidul soovitaks võtta korra veojõukontroll ka maha ja gaasiga mängides startida - muidu on lihtsalt nii libe, et suitsuvingu ennetades võtab elektroonika suurema osa pauerit ära.
Kui sellel on sama käigukast, mis sama aasta CLK-l, siis on seegi päris imetabane. Sõidad ringi alla 1500rpm ja aru ka ei saa kas käike vahetatakse või mis üldse toimub. Midagi ei tunne ega kuule.
Ärge nüüd päris fleimima ka hakake kui ma viitan mis perioodini on auto uus. See pole lihtsalt see auto, millega 30 000km aastas sõita saaks lootes, et hooldusele sentigi ei kulu, kui mingi kilometraaž läbitud on.
...