28-05-2007, 10:12 PM
Seltsimees, kes sa otsid korralikku W123 autot, võta arvesse, et turuväärtusel pole selle autoga enam midagi pistmist.
Korralik W123 maksab täna rohkem kui W124. Kindlasti on mõistlik korraliku isendi eest välja käia kuni 100 000 krooni, kuna korralikku autot LIHTSALT EI OLE VÕTTA. Kui hakkad seda ise ehitama nö keskmisest "räimest", siis läheb ta lõppkokkuvõttes kallimaks (mõtle ise - uue auto vääriline kvaliteetne värvimistöö maksab juba minimaalselt 30 000 kr). Ja ei saa nii hea sealjuures.
Ehk siis, kui tegemist on väga korraliku, originaalseisukorras autoga, siis pole selle mudeli juures tänaseks olulist tähtsust mootoril, lisavarustusel või värvil - korralik auto on lihtsalt kõike väärt.
Kuid selles peab eelnevalt muidugi veenduma, et tegu ikka väärt ostuga on. Kallilt sellist keskmist "räime" ei ole ka mõtet osta.
Kuid igaüks peab ise omad otsused ja vead tegema.
Tervitades,
Tauno
Korralik W123 maksab täna rohkem kui W124. Kindlasti on mõistlik korraliku isendi eest välja käia kuni 100 000 krooni, kuna korralikku autot LIHTSALT EI OLE VÕTTA. Kui hakkad seda ise ehitama nö keskmisest "räimest", siis läheb ta lõppkokkuvõttes kallimaks (mõtle ise - uue auto vääriline kvaliteetne värvimistöö maksab juba minimaalselt 30 000 kr). Ja ei saa nii hea sealjuures.
Ehk siis, kui tegemist on väga korraliku, originaalseisukorras autoga, siis pole selle mudeli juures tänaseks olulist tähtsust mootoril, lisavarustusel või värvil - korralik auto on lihtsalt kõike väärt.
Kuid selles peab eelnevalt muidugi veenduma, et tegu ikka väärt ostuga on. Kallilt sellist keskmist "räime" ei ole ka mõtet osta.
Kuid igaüks peab ise omad otsused ja vead tegema.
Tervitades,
Tauno