28-05-2007, 09:52 PM
Sellise kuue ostmise puhul tasub mõelda kui palju sa aastas sõidad. Kui vaja ikka igapäev sõita ja palju siis teda värskena hoida on suht raske ja suht kulukas. Räimeks ei ole mõtet sõita suht kahju vaadata selliseid isendeid.Ei tea muidugi seda rahalist seisu sul aga kui seda üleliigset raha on siis ei ole probleemi. Ise enda kuuega sõidan kuskil 10-12 kilo aastas, mis on normaalne , talvel ta seisab mul.
Piltidel tundub roostet olema aga see tglt suht väike asi, raskem on nüüd need kroomdetailid stangedel, kasutatud suht raske leida ja kui leiad siis odavalt neid ära ei anta. Oluline on vaadata üle kas kõik need lisad toimivad ja kuulata kuda mootor töötab ja jälgida ka sel ajal mida tahhokas teeb. Kui jukkerdab või lonkab ikkagi siis tasuks uurida natuke. Veermiku osa ple mõtet karta peale nivookate ei ole midagi ülejõu käivat vb natuke kallim on kui keskklassi autodel. Muidu on kuus hea ja tugev auto, et ega tal selliseid erilisi raskeid kohti ei ole mida tuleks nii jälgida. Vaadata lihtsalt tavapäresalt nagu igat teist autot ostaks. Kilometraas ei ole väga suur selle masina kohta, kuigi jah palju neid numbreid uskuda saab.
Piltidel tundub roostet olema aga see tglt suht väike asi, raskem on nüüd need kroomdetailid stangedel, kasutatud suht raske leida ja kui leiad siis odavalt neid ära ei anta. Oluline on vaadata üle kas kõik need lisad toimivad ja kuulata kuda mootor töötab ja jälgida ka sel ajal mida tahhokas teeb. Kui jukkerdab või lonkab ikkagi siis tasuks uurida natuke. Veermiku osa ple mõtet karta peale nivookate ei ole midagi ülejõu käivat vb natuke kallim on kui keskklassi autodel. Muidu on kuus hea ja tugev auto, et ega tal selliseid erilisi raskeid kohti ei ole mida tuleks nii jälgida. Vaadata lihtsalt tavapäresalt nagu igat teist autot ostaks. Kilometraas ei ole väga suur selle masina kohta, kuigi jah palju neid numbreid uskuda saab.