20-05-2007, 02:35 PM
Moss Kirjutas:Praegu siis nimetatud töö käsil. Tahaks oma "kutsikal" salongi seest täiesti välja kiskuda kuna niikuinii masin osadeks ja kere taastustööd pooleli. Keskkonsooli sain õnneks midagi lõhkumata kätte aga armatuuri puhul küsiks igaksjuhuks veidi nõu, kuna ise mersude kohapealt täiesti "vahtraleht".
1.Ribide eemaldamine salongipuhuri avadest käib kuidas?
2.Kelladeploki eemaldus? Sain selle ilusti küll liikuma aga niipalju välja ei tahtnud pesast tulla, et käega sinna taha pääseks. Arvatavasti hoiab spidotross vms teda seal kinni?
3. Kus asuvad armatuurlauda kinnihoidvad poldid/mutrid (palju neid asub salongis ja mitu kapotiall)?
4. Veel mingeid nõuandeid?
Tänud!
PS. Tegin foorumites põgusa otsingu ka kuid ei leidnud sellist teemat.
ribid tulid mul küll suht lihtsalt ära, mõlemalt poolt aitasin veits kruvikaga ja oligi käes
selle kellaplokiga oli endilgi jama kuna käed ei taht vahele kuskilt mahtuda, aga siis võtsin selle polstri ära mis armatuuri all pedaalide peal ja juhipoolse salongiouhuri ribid eest ära siis alt tõmbasin selle puhuri plastik toru ära ja sealt puhuri august ulatas käsi kuidagi spidotrossini keerasin selle lahti ja siis pistikud tõmbasin välja ja oligi kellaplokk käes .