09-05-2007, 11:50 AM
Kui me nüüd ausad oleme, siis on pihustid ja hõõgküünlad ka 124 puhul teemaks. Vaevalt pool milli läbi uhanud masinal neid keegi vahetama on kippunud. Iseasi on, et enamasti on 124 mootoritel nende vahetus lapsemäng CDI kõrval. Kalevit tasub uskuda, tema maksis krõbeda kooliraha...
C ja E on igavene vaidlusteema. Loomulikult on C edevam, saab rohkem autot sama raha eest, uuema ja säästlikuma. Aga kui on vaja kokku hoida, siis miks mitte uus kets või kaloss? Pikk garantii, säästlik, turvaline... Ja mis peaasi - uus!:evil:
Tehniline kestvus on C ja E sisuliselt võrdne. Kui me nüüd ikka võrdleme sarnase tehnilise kirjeldusega autosid, mitte CDI kutsikat uuema 124-ga hinna alusel. Need on erinevad autod ja neid ei saa ühes lauses võrrelda! 124 on veel kodustes tingimustes remonditav, uuemad on firmateema. Ehk kusagil metsade vahel ma elektroonikat täis autole küll loota ei julge... Aga see on minu isiklik probleem, keegi teine peab ikka oma otsuse tegema!
Seepärast ürgse traktoriga sõidangi. Ja soovitan kõigile viimase otsa 124 kui vastupidavuse etaloni.:tongue:
Aga igaüks peab valiku ise tegema. Kui ego kannatab sõita vana autoga, siis tuleb 124 kõne alla aga igaüks ei saa endale sellist luksust lubada, vaid peab oma staatust tõestama...
Sinine kütus on sama, mis valge. Või vähemalt peab olema. Selle kasutamisega pole tehnilisi probleeme, kuid MKM võib küll riigi aktsiaid välja kirjutada. Kõige nigelam on see, et kui sinine on paagis käinud, siis on see tuvastatav veel n aega. Ehk kord petad, võid mõne aja pärast valget tankides ikkagi seletama sattuda... Ja siis tõesta, et sa kaamel pole.
Punase kütuse teema unustame nüüd siin foorumis ära, eks. Kui rahakott ei luba kütust osta, siis võiks äkki teha korrektuuri oma eelistustes.
C ja E on igavene vaidlusteema. Loomulikult on C edevam, saab rohkem autot sama raha eest, uuema ja säästlikuma. Aga kui on vaja kokku hoida, siis miks mitte uus kets või kaloss? Pikk garantii, säästlik, turvaline... Ja mis peaasi - uus!:evil:
Tehniline kestvus on C ja E sisuliselt võrdne. Kui me nüüd ikka võrdleme sarnase tehnilise kirjeldusega autosid, mitte CDI kutsikat uuema 124-ga hinna alusel. Need on erinevad autod ja neid ei saa ühes lauses võrrelda! 124 on veel kodustes tingimustes remonditav, uuemad on firmateema. Ehk kusagil metsade vahel ma elektroonikat täis autole küll loota ei julge... Aga see on minu isiklik probleem, keegi teine peab ikka oma otsuse tegema!
Seepärast ürgse traktoriga sõidangi. Ja soovitan kõigile viimase otsa 124 kui vastupidavuse etaloni.:tongue:
Aga igaüks peab valiku ise tegema. Kui ego kannatab sõita vana autoga, siis tuleb 124 kõne alla aga igaüks ei saa endale sellist luksust lubada, vaid peab oma staatust tõestama...
Sinine kütus on sama, mis valge. Või vähemalt peab olema. Selle kasutamisega pole tehnilisi probleeme, kuid MKM võib küll riigi aktsiaid välja kirjutada. Kõige nigelam on see, et kui sinine on paagis käinud, siis on see tuvastatav veel n aega. Ehk kord petad, võid mõne aja pärast valget tankides ikkagi seletama sattuda... Ja siis tõesta, et sa kaamel pole.
Punase kütuse teema unustame nüüd siin foorumis ära, eks. Kui rahakott ei luba kütust osta, siis võiks äkki teha korrektuuri oma eelistustes.