30-11-2025, 09:09 PM
Hei,
Aega jälle mööda läinud ja toimunud ka natuke.
Suvel enne ülevaatust sai auto endale külge uued Morimoto XB LED udutuled. Sai kõrini sellel autol lampidega mässamisest. pesad koguaeg põlenud ja kuna põhituled said juba led tehnoloogia peale üle viidud, siis nüüd eest otsast on kõik ledi peal peale külgmiste suundade, aga eks jõuab nendeni järjekorras, kui ära surevad.
1.08 sai läbitud ÜV. Väheoluliste vigadena läksid kirja: nagu alati, mitte töötav ledbar, puuduv kustuti, tõkiskingad ja ohukolmnurk. Tegelikult viimased pole puudu, lihtsalt ma unustasin pagasniku kolast tühjaks tõsta ja ülevaataja loobus pagasipõhjaaluse vaatamisest.
Septembris mingihetk sai täis 400 000km läbisõitu ja loomulikult sai selle läbisõidu pealt tehtud hooldus, vahetusse läksid ka esimesed piduriklotsid.
Oktoobri keskel hakkas auto alla tekkima õliloik, esimene mõte oli õlivann ja punn, aga need korras ja lõpuks selgus, et õlijahuti tihend laseb õli vasta maad. Õnneks mahlad segamini polnud. Uus õlijahuti läks järjekordselt külge, kuna tihendi ja õlijahuti enda hinna vahe oli suht olematu.
Täna on auto kasko korras esistange värvimises jaanišašlõki tagajärgede likvideerimisel.
Aega jälle mööda läinud ja toimunud ka natuke.
Suvel enne ülevaatust sai auto endale külge uued Morimoto XB LED udutuled. Sai kõrini sellel autol lampidega mässamisest. pesad koguaeg põlenud ja kuna põhituled said juba led tehnoloogia peale üle viidud, siis nüüd eest otsast on kõik ledi peal peale külgmiste suundade, aga eks jõuab nendeni järjekorras, kui ära surevad.
1.08 sai läbitud ÜV. Väheoluliste vigadena läksid kirja: nagu alati, mitte töötav ledbar, puuduv kustuti, tõkiskingad ja ohukolmnurk. Tegelikult viimased pole puudu, lihtsalt ma unustasin pagasniku kolast tühjaks tõsta ja ülevaataja loobus pagasipõhjaaluse vaatamisest.
Septembris mingihetk sai täis 400 000km läbisõitu ja loomulikult sai selle läbisõidu pealt tehtud hooldus, vahetusse läksid ka esimesed piduriklotsid.
Oktoobri keskel hakkas auto alla tekkima õliloik, esimene mõte oli õlivann ja punn, aga need korras ja lõpuks selgus, et õlijahuti tihend laseb õli vasta maad. Õnneks mahlad segamini polnud. Uus õlijahuti läks järjekordselt külge, kuna tihendi ja õlijahuti enda hinna vahe oli suht olematu.
Täna on auto kasko korras esistange värvimises jaanišašlõki tagajärgede likvideerimisel.


