14-04-2025, 10:55 AM
Ilmselt töökotta oskab inimene ise ka pöörduda, vavealt et selleks margipõhisesse foorumisse tuli.
Seal on suure tõenäosusega koormus mootorile liiga suur, üle piirväärtuse (Amperaaž) ja mootori kaitsmiseks protsess peatatakse. Sama asi on akende mootoritega.
Reeglina saab kinni, kui käega samal ajal kaasa aidata.
Piirväärtused olid üsna madalad, uste moodulites tarkava uuendades sai väärtusi kõrgemaks, katuseluugi võimalust ma ei tea.
Eks narratiivne vastus oleks, et hooldamata. Ehk katsu lahti saada, asu aga puhastama kõike liikuvat ja määrima.
Seal on suure tõenäosusega koormus mootorile liiga suur, üle piirväärtuse (Amperaaž) ja mootori kaitsmiseks protsess peatatakse. Sama asi on akende mootoritega.
Reeglina saab kinni, kui käega samal ajal kaasa aidata.
Piirväärtused olid üsna madalad, uste moodulites tarkava uuendades sai väärtusi kõrgemaks, katuseluugi võimalust ma ei tea.
Eks narratiivne vastus oleks, et hooldamata. Ehk katsu lahti saada, asu aga puhastama kõike liikuvat ja määrima.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”