07-04-2025, 08:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-04-2025, 01:19 PM ja muutjaks oli kalest.)
Jah, kaamera olemasolul võiks järgmine kord silindrisse piiluda, kui kaameraga küünlapesani mahub, aga kellel nii lihtsa vea puhul selline asi ikka meeles on, eriti kui varem on süütepool seda viga põhjustanud.
V6sa'le vastuseks, et kahjuks olen 7. silindri küünlad juba ära visanud. Küll aga saan näidata kolmanda (mõraga silinder) ja esimese silindri (pole kunagi misfire öelnud) küünlaid võrdluseks:
Sõrmede arv pildil = silindri number.
![[Pilt: kyyndlad-3vs1.jpg]](https://www.upload.ee/thumb/17941318/kyyndlad-3vs1.jpg)
Põlemiskambrist võib pildi saada hiljem, kui väljalaske kolde olen küljest võtnud, teatavasti pole neid plokikaante eemaldamiseks vaja eemaldada "niisama".
Plokikaas kolmanda silindri juurest:
![[Pilt: zyl3.jpg]](https://www.upload.ee/thumb/17941352/zyl3.jpg)
Kõrvalistuja poolne plokikaas - 4. silinder millega teema alguses misfire probleem oli, on näiteks väljalaskeklapp tumedam, kui 1-3:
![[Pilt: zyl4.jpg]](https://www.upload.ee/thumb/17941358/zyl4.jpg)
Siin ka kaheksas ja seitsmes näha, seitsmendal uued küünlad. Seitsmenda silndri väljalaskeklapp on oluliselt õlisem kui kõigil teistel silindritel:
![[Pilt: zyl7ja8.jpg]](https://www.upload.ee/thumb/17941370/zyl7ja8.jpg)
Kaanetihend 7. ja 8. sil. vahelt ära söönud end:
![[Pilt: zyl7.jpg]](https://www.upload.ee/thumb/17941373/zyl7.jpg)
Postiivse noodi pealt lõpetades, siis kui mootor õli sööb ja õlil on head pesuomadused, on klaver pealtnäha ilus ja puhas:
![[Pilt: d-minuklaver.jpg]](https://www.upload.ee/thumb/17941385/d-minuklaver.jpg)
Sest doonoril, millel ilmselt vähem kilometraaži on, on õli vahetatud 15+x väiksema välbaga (1L per 1000 km vs 15000 km):
![[Pilt: doonorklaver.jpg]](https://www.upload.ee/thumb/17941394/doonorklaver.jpg)
Edit 09.04:
Nüüd sai sild koos mootori ja kastiga maha, parem nähtavus ja ligipääs - ilmnes veel, et ka silindrites nr 5 ja 6 oli mõra. Mitte nii hull kui kolmandas aga siiski mõra. Kolmanda sil. mõra üleval pildil läheb edasi kokku ca 5-7cm kui mootorit sai keeratud.
V6sa'le vastuseks, et kahjuks olen 7. silindri küünlad juba ära visanud. Küll aga saan näidata kolmanda (mõraga silinder) ja esimese silindri (pole kunagi misfire öelnud) küünlaid võrdluseks:
Sõrmede arv pildil = silindri number.
![[Pilt: kyyndlad-3vs1.jpg]](https://www.upload.ee/thumb/17941318/kyyndlad-3vs1.jpg)
Põlemiskambrist võib pildi saada hiljem, kui väljalaske kolde olen küljest võtnud, teatavasti pole neid plokikaante eemaldamiseks vaja eemaldada "niisama".
Plokikaas kolmanda silindri juurest:
![[Pilt: zyl3.jpg]](https://www.upload.ee/thumb/17941352/zyl3.jpg)
Kõrvalistuja poolne plokikaas - 4. silinder millega teema alguses misfire probleem oli, on näiteks väljalaskeklapp tumedam, kui 1-3:
![[Pilt: zyl4.jpg]](https://www.upload.ee/thumb/17941358/zyl4.jpg)
Siin ka kaheksas ja seitsmes näha, seitsmendal uued küünlad. Seitsmenda silndri väljalaskeklapp on oluliselt õlisem kui kõigil teistel silindritel:
![[Pilt: zyl7ja8.jpg]](https://www.upload.ee/thumb/17941370/zyl7ja8.jpg)
Kaanetihend 7. ja 8. sil. vahelt ära söönud end:
![[Pilt: zyl7.jpg]](https://www.upload.ee/thumb/17941373/zyl7.jpg)
Postiivse noodi pealt lõpetades, siis kui mootor õli sööb ja õlil on head pesuomadused, on klaver pealtnäha ilus ja puhas:
![[Pilt: d-minuklaver.jpg]](https://www.upload.ee/thumb/17941385/d-minuklaver.jpg)
Sest doonoril, millel ilmselt vähem kilometraaži on, on õli vahetatud 15+x väiksema välbaga (1L per 1000 km vs 15000 km):
![[Pilt: doonorklaver.jpg]](https://www.upload.ee/thumb/17941394/doonorklaver.jpg)
Edit 09.04:
Nüüd sai sild koos mootori ja kastiga maha, parem nähtavus ja ligipääs - ilmnes veel, et ka silindrites nr 5 ja 6 oli mõra. Mitte nii hull kui kolmandas aga siiski mõra. Kolmanda sil. mõra üleval pildil läheb edasi kokku ca 5-7cm kui mootorit sai keeratud.