(Täna, 01:37 AM)krucca Kirjutas:(Eile, 10:55 PM)Heinar Kirjutas: Aga mida ütleb diagnostika, on siis see misfire kusagil?
https://www.upload.ee/image/17777092/IMG_2885.jpeg
Seda oleks ju palju tahta, et oleks küünla väljakeeramise järel pandud kompressomeeter järele ja mõõdetud surved.
Mootor on otsas jah, aga siin on suur vahe, kas silindris on survetakti lõpus >8 või <6 bar... Esimesel juhul saab küünalt vahetades ja õli peale valades veel üksjagu sõita, teisel juhul on oht väntvõllist jagu saada... Seisusekohane see muidugi pole, aga ilmselgelt pole omanik ka säärase sissetulekuga, millest kannatab lasta uus mootor tehasest esindusse tellida paigaldamiseks.
Ma pakun, et peale küünla vahetamist misfire kadus mõneks ajaks? Maakeeli on see vahelejätt.
Vastan siia ära ka mulle tulnud küsimuse: kasutatud mootorite usaldusväärset veebipoodi pole teada. Hoiad silma peal juba mainitutel ja kui vähegi näkkab, oled laiba kohal esimesena saama peal

Tasub teha ka päring lammutuste liidule: https://elv.ee/varuosaparing/. Eraldi tasub veel läheneda nii Lesvenile kui Demonteeringule (https://www.vokparts.eu/?lang=et). eriti viimased ei kipu ELV päringule vastama.