09-02-2025, 02:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-02-2025, 02:15 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Olen omanud kahte G55 M113K 368kW, 2006 (3a) + 2007 (2008 model year ehk uuemate kelladega, alates 1/2021 senimaani, hetkel müügis kuna ei leia elukorralduse töttu niipalju kasutust kui sooviks).
M113K on töesti töökindel. Esimesel ls 224.000km ja söi veidike öli. Praegune 163.000km ja öli pole 4a jooksul juurde küsinud. Ölivahetused regulaarsed ja 229.5 kvaliteetöliga.
Omasin L322 kerega 4.2 V8 Supercharged Land Rover Range Roverit aastakese ja kuigi oli suurem ja üldse mitte paha siis lemmik siiski G.
Ise valiks kas M113K G55 Kompressori (350 / 368 / 373kW vastavalt paari aastasele vahele) 2005-2012.
Vöi G63 420kW 2015-2018.
Vanema G63 400kW (2012-2015) kohta kuulnud et pole nii vastupidav kui G55K v 420kW G63.
Mugavuse osas on köik pre 2018 (ehk enne uut mudelit) niikuinii üsna sarnased-vaid sisu erineb veidi.
Alles uuel 2018 mudelil (4.0 BT 430kW) on prakt. köik uus.
M113K on töesti töökindel. Esimesel ls 224.000km ja söi veidike öli. Praegune 163.000km ja öli pole 4a jooksul juurde küsinud. Ölivahetused regulaarsed ja 229.5 kvaliteetöliga.
Omasin L322 kerega 4.2 V8 Supercharged Land Rover Range Roverit aastakese ja kuigi oli suurem ja üldse mitte paha siis lemmik siiski G.
Ise valiks kas M113K G55 Kompressori (350 / 368 / 373kW vastavalt paari aastasele vahele) 2005-2012.
Vöi G63 420kW 2015-2018.
Vanema G63 400kW (2012-2015) kohta kuulnud et pole nii vastupidav kui G55K v 420kW G63.
Mugavuse osas on köik pre 2018 (ehk enne uut mudelit) niikuinii üsna sarnased-vaid sisu erineb veidi.
Alles uuel 2018 mudelil (4.0 BT 430kW) on prakt. köik uus.