09-02-2025, 12:10 PM
Tere!
Plaanis oma l405 Range Rover 5ne supercharged välja vahetada ja põhiliseks kandidaadiks lauale jäänud G klass. Jõus väga tagasi minna ei taha, seega min g55 mis sama kw nagu RR.
Ingliskeelsetes foorumites kiidetakse G55 töökindlust, kuid üldine mugavus jms kaldub G63 poole.
Põhiliseks murekohaks G63 m157 mootor. Kas oskab keegi nõu anda, on m157 tõesti selline mootor millest kaarega mööda käia ja kui, siis vaadata pigem vanemat G55 mudelit?
Rangel lasin ostes kohe mootori maha võtta ja keti+ kõik muud toetavad vidinad välja vahetada ning uuendada jahutusvedeliku plastik detailid alumiinimumist osade vastu. Oleks m157 puhul otstarbekas sama teha? Silindrite kaitseks sleeveda plokk? M120 mootorile, mis mul w140 600se peal oli pakkusid soomlased 400eur silinder.
Igasugune tagasiside teretulnud.
Plaanis oma l405 Range Rover 5ne supercharged välja vahetada ja põhiliseks kandidaadiks lauale jäänud G klass. Jõus väga tagasi minna ei taha, seega min g55 mis sama kw nagu RR.
Ingliskeelsetes foorumites kiidetakse G55 töökindlust, kuid üldine mugavus jms kaldub G63 poole.
Põhiliseks murekohaks G63 m157 mootor. Kas oskab keegi nõu anda, on m157 tõesti selline mootor millest kaarega mööda käia ja kui, siis vaadata pigem vanemat G55 mudelit?
Rangel lasin ostes kohe mootori maha võtta ja keti+ kõik muud toetavad vidinad välja vahetada ning uuendada jahutusvedeliku plastik detailid alumiinimumist osade vastu. Oleks m157 puhul otstarbekas sama teha? Silindrite kaitseks sleeveda plokk? M120 mootorile, mis mul w140 600se peal oli pakkusid soomlased 400eur silinder.
Igasugune tagasiside teretulnud.