05-01-2025, 03:46 AM
Head uut klubilised!
Vahepeal palju vett merre voolanud, aga proovin nüüd meelde tuletada, mis saanud on.
Kevadel, kui ilmad soojaks läksid, siis sai tõdetud, et konditsioneer järjekordselt ei mopsi. Põhjuseks katkine radikas. Minu käes juba teist korda.
6. mail peale tööpäeva lõppu, kui ma Viimsis sõbra töökojas ühe oma teise auto remonti vaatlesin, siis sain telefonikõne, milles öeldi, vaata pilti, mis ma just saatsin:
![[Pilt: Fmii8y.jpg]](https://imagizer.imageshack.com/v2/1024x768q70/922/Fmii8y.jpg)
Minu mõned aastad tagasi tehtud stutsi lahendus viis käigukasti õliradikasse tuleva toru vastu cooleri lõvikut ja cooleri lõdvik hõõrus käigukasti alumiiniumtorusse pisikese augu. See leke oli seal tegelikult juba mõnda aega, lihtsalt tilga kaupa, mitte 5 minutiga nagu pildil olev loik.
Mis seals ikka, haagis sappa ja õnnetukesele Haapsallu järgi
![[Pilt: PmXVcz.jpg]](https://imagizer.imageshack.com/v2/1024x768q70/922/PmXVcz.jpg)
Õnneks see õnnetuke veel ise sõitis ja sai kerge vaevaga treila peale.
![[Pilt: XaRBlE.jpg]](https://imagizer.imageshack.com/v2/1024x768q70/922/XaRBlE.jpg)
![[Pilt: Ty8RnM.jpg]](https://imagizer.imageshack.com/v2/1024x768q70/922/Ty8RnM.jpg)
Sõber ootas meid veel Viimsis ära ja kell 23, kui ma selle killavooriga lõpuks Viimsisse jõudsin arvas ta, et aja korra tuppa, vaatame.
![[Pilt: BBS669.jpg]](https://imagizer.imageshack.com/v2/1024x768q70/922/BBS669.jpg)
Ajasin siis tuppa ja veidike enne kella ühte öösel sõitis see auto sealt ajutiselt parandatud torukesega omal jalal koju tagasi.
Siis aga juhtus minu igapäeva sõidukiga selliselt, et Tallinnast koju sõites jooksis põder ette, reageerida polnud võimalik.
![[Pilt: odINLP.jpg]](https://imagizer.imageshack.com/v2/1024x768q70/923/odINLP.jpg)
![[Pilt: icAK1S.jpg]](https://imagizer.imageshack.com/v2/1024x768q70/923/icAK1S.jpg)
Ehk siis Jeepist sai meie pere põhiline sõiduvahend jälle.
Vahepeal sai tellitud uus radikas ja käigukastitorud. Kui radikas oli laos kohapeal olemas, siis käigukastitorud ainult tehasetellimus...
5. Juuni, 361k km ja hooldus, ca 325€.
Selle ajutiselt lapitud ja endiselt vaikselt lekkiva käigukasti toruga sai veetud ka ühte kopakest.
![[Pilt: KpGIso.jpg]](https://imagizer.imageshack.com/v2/1024x768q70/922/KpGIso.jpg)
24. juuli lõpuks saabunud käigukastitorud ja kliima/käigukastiradikas. Koos tööga ca 1000€. Radikas 200€, torud ka ca 200€.
Küll oli mõnus lõpuks jahedas toas sõita ja nüüd juba ka hulga turvalisemalt rasket haagist sikutada.
![[Pilt: 9pEujE.jpg]](https://imagizer.imageshack.com/v2/1024x768q70/922/9pEujE.jpg)
5. August - rihmarullik ja pinguti. Koos tööga 212€.
Kuskil siin vahepeal jõudsid kohale uued täisled esituled. Sai ka suht kohe külge pandud. Väliselt näevad välja nagu facelifti järgse auto tuled. Millegipärast pilte sellest ei installist, ega enne ja pärast pole.
26. August - 371k km, õlivahetus.
Siis oli vaja jälle treilat tõmmata, esimene pilt ka uute esituledega.
![[Pilt: arVTwM.jpg]](https://imagizer.imageshack.com/v2/1024x768q70/922/arVTwM.jpg)
30. September - Seisupiduriklotsid ja tagumised piduriklotsid, kaks alumist šarniiri, sillastend, kastiõlitaseme remondijärgne kontroll ja lisamine. 708€
Ühesoojaga sai samal päeval talvepuhkusele tiritud ka mu mootorratas.
![[Pilt: 5ZR51E.jpg]](https://imagizer.imageshack.com/v2/1024x768q70/923/5ZR51E.jpg)
19. Oktoober said alla talverehvid.
15. November - 380k km, hooldus.
Ülejäänu oli ainult kalla ja talla kuni aasta lõpuni.
Kokkuvõtvalt:
Läbitud kilometraaz: 32 000km, keskmise kütusekuluga 9,95l/100km, rahaline kulu kütusele 5500€.
Remondile ja hooldustele kulus ca: 4500€.
3. Jaanuar sai see auto endale jõulukingituseks uue ledbari ette. Ehk siis vanad 2 W-Lighti ledbari asendusid ühe X-Vision Genesis II 600 Hybrid ledbariga. Näitudelt on see üks grammike parem, kui kaks eelmist kokku. Lõpuks sai ümber tehtud ka algne otseühendus lüliti peale. Ehk siis ledbari on võimalik nüüd kaugtuledest eraldi ära kustutada. Varem sai seda teha ainult kapotialt kaitset eemaldades.
Vahepeal palju vett merre voolanud, aga proovin nüüd meelde tuletada, mis saanud on.
Kevadel, kui ilmad soojaks läksid, siis sai tõdetud, et konditsioneer järjekordselt ei mopsi. Põhjuseks katkine radikas. Minu käes juba teist korda.
6. mail peale tööpäeva lõppu, kui ma Viimsis sõbra töökojas ühe oma teise auto remonti vaatlesin, siis sain telefonikõne, milles öeldi, vaata pilti, mis ma just saatsin:
![[Pilt: Fmii8y.jpg]](https://imagizer.imageshack.com/v2/1024x768q70/922/Fmii8y.jpg)
Minu mõned aastad tagasi tehtud stutsi lahendus viis käigukasti õliradikasse tuleva toru vastu cooleri lõvikut ja cooleri lõdvik hõõrus käigukasti alumiiniumtorusse pisikese augu. See leke oli seal tegelikult juba mõnda aega, lihtsalt tilga kaupa, mitte 5 minutiga nagu pildil olev loik.
Mis seals ikka, haagis sappa ja õnnetukesele Haapsallu järgi
![[Pilt: PmXVcz.jpg]](https://imagizer.imageshack.com/v2/1024x768q70/922/PmXVcz.jpg)
Õnneks see õnnetuke veel ise sõitis ja sai kerge vaevaga treila peale.
![[Pilt: XaRBlE.jpg]](https://imagizer.imageshack.com/v2/1024x768q70/922/XaRBlE.jpg)
![[Pilt: Ty8RnM.jpg]](https://imagizer.imageshack.com/v2/1024x768q70/922/Ty8RnM.jpg)
Sõber ootas meid veel Viimsis ära ja kell 23, kui ma selle killavooriga lõpuks Viimsisse jõudsin arvas ta, et aja korra tuppa, vaatame.
![[Pilt: BBS669.jpg]](https://imagizer.imageshack.com/v2/1024x768q70/922/BBS669.jpg)
Ajasin siis tuppa ja veidike enne kella ühte öösel sõitis see auto sealt ajutiselt parandatud torukesega omal jalal koju tagasi.
Siis aga juhtus minu igapäeva sõidukiga selliselt, et Tallinnast koju sõites jooksis põder ette, reageerida polnud võimalik.
![[Pilt: odINLP.jpg]](https://imagizer.imageshack.com/v2/1024x768q70/923/odINLP.jpg)
![[Pilt: icAK1S.jpg]](https://imagizer.imageshack.com/v2/1024x768q70/923/icAK1S.jpg)
Ehk siis Jeepist sai meie pere põhiline sõiduvahend jälle.
Vahepeal sai tellitud uus radikas ja käigukastitorud. Kui radikas oli laos kohapeal olemas, siis käigukastitorud ainult tehasetellimus...
5. Juuni, 361k km ja hooldus, ca 325€.
Selle ajutiselt lapitud ja endiselt vaikselt lekkiva käigukasti toruga sai veetud ka ühte kopakest.
![[Pilt: KpGIso.jpg]](https://imagizer.imageshack.com/v2/1024x768q70/922/KpGIso.jpg)
24. juuli lõpuks saabunud käigukastitorud ja kliima/käigukastiradikas. Koos tööga ca 1000€. Radikas 200€, torud ka ca 200€.
Küll oli mõnus lõpuks jahedas toas sõita ja nüüd juba ka hulga turvalisemalt rasket haagist sikutada.
![[Pilt: 9pEujE.jpg]](https://imagizer.imageshack.com/v2/1024x768q70/922/9pEujE.jpg)
5. August - rihmarullik ja pinguti. Koos tööga 212€.
Kuskil siin vahepeal jõudsid kohale uued täisled esituled. Sai ka suht kohe külge pandud. Väliselt näevad välja nagu facelifti järgse auto tuled. Millegipärast pilte sellest ei installist, ega enne ja pärast pole.
26. August - 371k km, õlivahetus.
Siis oli vaja jälle treilat tõmmata, esimene pilt ka uute esituledega.
![[Pilt: arVTwM.jpg]](https://imagizer.imageshack.com/v2/1024x768q70/922/arVTwM.jpg)
30. September - Seisupiduriklotsid ja tagumised piduriklotsid, kaks alumist šarniiri, sillastend, kastiõlitaseme remondijärgne kontroll ja lisamine. 708€
Ühesoojaga sai samal päeval talvepuhkusele tiritud ka mu mootorratas.
![[Pilt: 5ZR51E.jpg]](https://imagizer.imageshack.com/v2/1024x768q70/923/5ZR51E.jpg)
19. Oktoober said alla talverehvid.
15. November - 380k km, hooldus.
Ülejäänu oli ainult kalla ja talla kuni aasta lõpuni.
Kokkuvõtvalt:
Läbitud kilometraaz: 32 000km, keskmise kütusekuluga 9,95l/100km, rahaline kulu kütusele 5500€.
Remondile ja hooldustele kulus ca: 4500€.
3. Jaanuar sai see auto endale jõulukingituseks uue ledbari ette. Ehk siis vanad 2 W-Lighti ledbari asendusid ühe X-Vision Genesis II 600 Hybrid ledbariga. Näitudelt on see üks grammike parem, kui kaks eelmist kokku. Lõpuks sai ümber tehtud ka algne otseühendus lüliti peale. Ehk siis ledbari on võimalik nüüd kaugtuledest eraldi ära kustutada. Varem sai seda teha ainult kapotialt kaitset eemaldades.
![[Pilt: 5Q4rzM.jpg]](https://imagizer.imageshack.com/v2/1024x768q70/922/5Q4rzM.jpg)