03-01-2025, 12:46 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-01-2025, 02:48 AM ja muutjaks oli nostromo.)
2.2 110kW R4 M111 mootorit loetakse üheks vastupidavaimaks (100x etem kui antiikne 2.3 97kW) aga ehk biolagunevad juhtmed tõesti 1 kitsaskoht.
Mina võtaks vist selle 1991 CE300 162kW 6900€ kui kere korras:
https://www.auto24.ee/soidukid/4155571
![[Pilt: 192725477.jpg]](https://img12.img-bcg.eu/auto24/560/477/192725477.jpg)
![[Pilt: 192725497.jpg]](https://img12.img-bcg.eu/auto24/560/497/192725497.jpg)
Sellele Elbe Engineeringus panud juba 5-ne automaat mis võrreldes antiikse 4-sega suur vahe.
Rool muidugi rõveduse tipp + veljed samuti liiga suured C124 kohta (max 17” Monoblockid ideaalsed).
Parem muidugi mõlemad autod üle vaadata oma silmaga.
C124 iseenesest väga ilus auto, edu!
Mina võtaks vist selle 1991 CE300 162kW 6900€ kui kere korras:
https://www.auto24.ee/soidukid/4155571
![[Pilt: 192725477.jpg]](https://img12.img-bcg.eu/auto24/560/477/192725477.jpg)
![[Pilt: 192725497.jpg]](https://img12.img-bcg.eu/auto24/560/497/192725497.jpg)
Sellele Elbe Engineeringus panud juba 5-ne automaat mis võrreldes antiikse 4-sega suur vahe.
Rool muidugi rõveduse tipp + veljed samuti liiga suured C124 kohta (max 17” Monoblockid ideaalsed).
Parem muidugi mõlemad autod üle vaadata oma silmaga.
C124 iseenesest väga ilus auto, edu!