08-09-2024, 04:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-09-2024, 04:35 PM ja muutjaks oli P6tu.)
(05-09-2024, 03:30 PM)MAV Kirjutas:Sõltub, mis kastil häda on. Sai üle-eelmine aasta see kadalipp läbitud. Lühidalt märksõnadega:(22-06-2024, 10:40 AM)Calvin Kirjutas: Tere,
Kas esimese otsa GL420CDI'le ja R / ML420CDI'le pandi sama käigukast?
Nagu olen lugenud, siis 320 käigukast on käigukasti koja poolest teine?
Kuna GL vajab uut kasti, siis teaks otsida ka näiteks R või ML sama mootoriga varuosadeks.
Kas mõistlikum poleks sama raha eest renoveerida olemasolev käigukast? Siis kindel, et järgmised 15 aastat asi muretu. Ma küll ei julgeks teha investeeringut mingi vana rimaka soetamisega, mille küljest saab järgmise kohekohe rikkega kasti ja siis vahetusega seonduvad kulud jne.
Hõbenoolde, kast edasi liikudes jõnksutab vahel. Turbiin tuksis, Kadrinast uus renoveeritud turbiin. Viga ikka alles, midagi ei muutunud. Hüdraulika plokk vigane, selge, soetatud uus taastatud variant - viga ikka alles, midagi ei muutunud. Hõbenooles sügasid kukalt, ei tea - saadab auto Kadrinasse. Nõellaager vigane, sellest ka jama. Vaja kogu sisu välja vahetada. Senimaani kogu kulu selline pea 4k ja vaja lisaks järgmine sarnane summa veel lisaks käia.
...
Alusatsin otsast peale soetades kasutatud kasti umbes 500€ ja siis sellele kastile lasin kontrolli teha ning kuludetailid igaks juhuks ära vahetada ja sõidan senini uhkelt (vist kolmas aasta läheb). Uuesti alustades kogukulu seal 1000€ kandis, mis on väga vähe.
Loo moraal - osta kasutatud kast ja lase kõik kuludetailid ära vahetada ja tea, et 15 aastat vastu ei pea, aga võib 5 aasta pärast sama remonti ikka teha. Kokkuvõttes odavam.