22-08-2024, 07:45 AM
Spotify-ga seoses meenub Samsungi telefoniga sarnane probleem. Ühendas, katkes, ühendas, katkes.
Proovisin teise Samsungi telefoniga, kõik toimis.
Kuidas teha kindlaks kas probleem on telefonis või Spotifys? Auto oli uus, 2024, ei olnud ka loogiline softi uuenduse viga, mida tasub uurida, sest sageli on probleem ka seal. Telefonid uuenevad ja saavad tarkvaravärskendusi aga seade autos, kasutab ikka vana tarkvara.
Tuli leida telefonist teine rakendus, mis muusikat ühendaks. TuneIn- raadiojaamad, panin selle mängima ja toimis, ühendus ei katkenud. Peale seda hakkas ka Spotify korralikult tööle.
Ma iPhone-i menüü täpsemaid seadeid ei mäleta, kuid soovitan uurida kella seadeid, ühendatud seadmed ja kella enda seadetest, kas seal saab kuidagi määrata eelistatud heliväljundit.
Proovisin teise Samsungi telefoniga, kõik toimis.
Kuidas teha kindlaks kas probleem on telefonis või Spotifys? Auto oli uus, 2024, ei olnud ka loogiline softi uuenduse viga, mida tasub uurida, sest sageli on probleem ka seal. Telefonid uuenevad ja saavad tarkvaravärskendusi aga seade autos, kasutab ikka vana tarkvara.
Tuli leida telefonist teine rakendus, mis muusikat ühendaks. TuneIn- raadiojaamad, panin selle mängima ja toimis, ühendus ei katkenud. Peale seda hakkas ka Spotify korralikult tööle.
Ma iPhone-i menüü täpsemaid seadeid ei mäleta, kuid soovitan uurida kella seadeid, ühendatud seadmed ja kella enda seadetest, kas seal saab kuidagi määrata eelistatud heliväljundit.